Studentsomlurer Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Hei jeg har lyst til å flytte for å studere og det skal være meg og en veninne på et rom. Vi tenkte derfor å kjøpe ikea sine storå loftsenger som er ca 213 cm i høyden og taket er ca 240 er dette ambefalt?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Jeg hadde anbefalt å ha hvert sitt soverom... Anonymkode: 7aff2...9f5
Studentsomlurer Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde anbefalt å ha hvert sitt soverom... Anonymkode: 7aff2...9f5 Det er på en måte en hybel leilighet og rommet er veldig stort, så vi skal ha vær vår seng og dele av med gardiner i midten Det var bare om det er plass til det i en kjellerleilighet For ellers blir det alt for dyrt
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Det blir nok veldig trangt i sovedelen! Ta frem en linjal og mål opp 30 cm, og sammenlign det med lengden av hodet ditt fra bakhodet til nesetippen... M Anonymkode: 91e99...bae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå