AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Etter å ha sett forskjellig bilder og innlegg av cringe menn og incels så synes jeg faktisk utrolig synd på dem. Sier ikke dette for å pisse på incels, men jeg kan ikke forstå annet enn at noen av dem faktisk er upulbare. Jeg er mann selv og tenner bare på kvinner så det er kanskje rart å si det, men jeg kan ikke se for meg noen kvinne noe sted har lyst til å ligge med noen av de trollene jeg har sett. det er synd på dem. Tenk at ingen vil ta på deg. Dømt til et liv alene. Hva gjør det med en person? Er det rart de blir bittre? Nei, det er jo ikke det. Mange av dem får seg fantasikjærester. Hjernen lager faktisk en fantasi fordi du er så ensom. skjønner ikke hvorfor incels får så mye pes. Kan ikke folk bare ha medfølgende for de? Tror hvem som helst hadde vært bitter om de var i samme sko. Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett forskjellig bilder og innlegg av cringe menn og incels så synes jeg faktisk utrolig synd på dem. Sier ikke dette for å pisse på incels, men jeg kan ikke forstå annet enn at noen av dem faktisk er upulbare. Jeg er mann selv og tenner bare på kvinner så det er kanskje rart å si det, men jeg kan ikke se for meg noen kvinne noe sted har lyst til å ligge med noen av de trollene jeg har sett. det er synd på dem. Tenk at ingen vil ta på deg. Dømt til et liv alene. Hva gjør det med en person? Er det rart de blir bittre? Nei, det er jo ikke det. Mange av dem får seg fantasikjærester. Hjernen lager faktisk en fantasi fordi du er så ensom. skjønner ikke hvorfor incels får så mye pes. Kan ikke folk bare ha medfølgende for de? Tror hvem som helst hadde vært bitter om de var i samme sko. Anonymkode: 8bbc6...739 Er bare litt synd at noen av dem løper rundt med maskinvåpen og dreper folk, eller oppfordrer til det... Anonymkode: 4c0f6...e80 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Hva er incels? Anonymkode: d8699...c51
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Det er mange kvinner som er i samme sko. Forskjellen er at de får seg katt(er) og reiser mer med venninner. De blir ikke aggressive på samme måte som flere "incels" blir. Og det er nettopp den forskjellen som gjør at de får så mye tyn. Anonymkode: 27ace...924 14
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Er bare litt synd at noen av dem løper rundt med maskinvåpen og dreper folk, eller oppfordrer til det... Anonymkode: 4c0f6...e80 Er ikke så rart det heller egentlig. Sannsynligheten for at de har blitt grovt mobbet hele livet er stor. Jeg kan se for meg hvor mye sinne og hat man sitter med etter å ha blir utsatt for sånt. Ingen blir født et monster. De er vare mennesker som aldri har fått kjærlighet. Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 La dem være i fred? Er det ikke nettopp derfor de definerer seg slik de gjør? Jeg tror de fleste lar dem være i fred! Anonymkode: a3876...1af 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er mange kvinner som er i samme sko. Forskjellen er at de får seg katt(er) og reiser mer med venninner. De blir ikke aggressive på samme måte som flere "incels" blir. Og det er nettopp den forskjellen som gjør at de får så mye tyn. Anonymkode: 27ace...924 Øøøh... feminazier? Hørt om dem? Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så rart det heller egentlig. Sannsynligheten for at de har blitt grovt mobbet hele livet er stor. Jeg kan se for meg hvor mye sinne og hat man sitter med etter å ha blir utsatt for sånt. Ingen blir født et monster. De er vare mennesker som aldri har fått kjærlighet. Anonymkode: 8bbc6...739 Og samtidig så kaller du dem upulbare troll. Du tenker det er greit eller? Anonymkode: 5cf8f...774 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Øøøh... feminazier? Hørt om dem? Anonymkode: 8bbc6...739 Det er en politisk ideologi. Ikke fordi de er for uattraktive for å finne seg en kjæreste de liker. Anonymkode: 27ace...924 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Og samtidig så kaller du dem upulbare troll. Du tenker det er greit eller? Anonymkode: 5cf8f...774 Hva kaller du det da? Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #12 Skrevet 27. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er en politisk ideologi. Ikke fordi de er for uattraktive for å finne seg en kjæreste de liker. Anonymkode: 27ace...924 De bruker feminisme som et skalkeskjul for mannehatet de bærer på fordi ingen mann vil ha dem. Bare søk på noen feminazi videoer på YouTube så ser du hva jeg mener. Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #14 Skrevet 27. februar 2020 Fikk ikke til å skrive noe i posten over, men ligger det noe i dette? Anonymkode: 97f5a...029
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #15 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva kaller du det da? Anonymkode: 8bbc6...739 Jeg kaller det ingenting, syns man skal droppe å kalle folk stygge ting. Anonymkode: 5cf8f...774 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #16 Skrevet 27. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg kaller det ingenting, syns man skal droppe å kalle folk stygge ting. Anonymkode: 5cf8f...774 Men noen mennesker er det ingen som vil ha sex med. Det er bare fakta. Hva er en PC måte å si det på a? Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #17 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bruker feminisme som et skalkeskjul for mannehatet de bærer på fordi ingen mann vil ha dem. Bare søk på noen feminazi videoer på YouTube så ser du hva jeg mener. Anonymkode: 8bbc6...739 Og mange av dem har kjæreste, både kvinnekjærester og mannekjærester. Er ikke begeistret for feminazier jeg heller, men det er ikke det samme som "incel". Anonymkode: 27ace...924 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #18 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kaller du det da? Anonymkode: 8bbc6...739 Jeg er ikke den du siterer, men jeg vet jeg blir sett på som ganske pen, men av en eller annen grunn faller jeg ikke for de peneste, føler meg ikke vel med det. Så jeg er litt på utkikk etter en "avarage Joe" som deler interessene mine og som er kunnskapsrik og nysgjerrig på livet. En som ikke bryr seg så mye om eget utseende, men holder seg i form. Selv bruker jeg ikke sminke f.eks og hadde blitt gæærn av å være sammen med noen som "dollet seg opp" hele tida. (Nå er jeg og bifil da, så etter endel år med hetero-liv håper jeg det snur og at jeg finner meg en jente) Anonymkode: 97f5a...029 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #19 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke den du siterer, men jeg vet jeg blir sett på som ganske pen, men av en eller annen grunn faller jeg ikke for de peneste, føler meg ikke vel med det. Så jeg er litt på utkikk etter en "avarage Joe" som deler interessene mine og som er kunnskapsrik og nysgjerrig på livet. En som ikke bryr seg så mye om eget utseende, men holder seg i form. Selv bruker jeg ikke sminke f.eks og hadde blitt gæærn av å være sammen med noen som "dollet seg opp" hele tida. (Nå er jeg og bifil da, så etter endel år med hetero-liv håper jeg det snur og at jeg finner meg en jente) Anonymkode: 97f5a...029 Men herregud, average joe er jo det alle er. Det er normalfordelt. En liten gruppe veldig kjekke, en stor gruppe average joe og en liten gruppe «anti-kjekke» eller stygge som man sa før i tiden. Anonymkode: 8bbc6...739
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #20 Skrevet 27. februar 2020 På Nrk3 akkurat nå så tror jeg også mange Incel kvinner og menn kunne hentet inspirasjon, programmet heter "stygge meg", og jeg tror mange tror de er styggere enn de er og glemmer å fremheve de positive sidene sine -sånn i tillegg mener jeg Anonymkode: 97f5a...029 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå