Gå til innhold

Koronavirus i Larvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta turen ned før å besøke mamma, men noen kompiser sier til meg at to stk er blitt smittet i Larvik. At det skjedde i kveld. Hvor kan jeg finne bevis for dette gjennom nyhetssaker?

Anonymkode: c51f0...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør mora di om hun har noen smittede hos seg, om ikke er det trygt å dra på besøk.

Anonymkode: b2140...625

Skrevet

To stykker er ikke smittet, men sitter i karantene fordi de har reist i områder som "kvalifiserer" til å sitte i hjemmeisolasjon. Hvis du frykter å dra til Larvik ville jeg nok låst døra og holdt meg inne en stund fremover.

Anonymkode: 2ac73...4ec

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Emmelise said:

Det er, som alt annet på ØPs sider, en plussartikkel - men som sagt, de er ikke smittet, det er grunnet reisemønster. Som med så mange andre som nå sitter isolert rundt i landet. Sikkert vært i Italia og sett på skiskyting.

Anonymkode: 2ac73...4ec

Skrevet

Det er fire som er bekreftet smittet i Norge. Alle isoleres hjemme. De befinner seg i Tromsø, Oslo og Bærum. 

Anonymkode: 1e59f...11c

Skrevet

Tråden stenges.

Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum.

I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen:

Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generelt debatt eller Kropp og helse.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...