AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Hva er det med sånne folk? Har en veninne som ofte kommer med sårende kommentarer og stikk. Når jeg sier til henne at jeg blir såret av det hun sier så sier hun bare at hun sier bare meningen sin og er ærlig, det må jeg bare tåle. Men er visst ikke snakk om at jeg skal få være ærlig og si meningen min. Vet snart ikke om vi er venner mer om hun skal fortsette å holde på sånn. Anonymkode: b6b7d...08c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Hva er det med sånne? De er vanlige. Anonymkode: 46e22...aaf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med sånne? De er vanlige. Anonymkode: 46e22...aaf Trodde ikke det var normalt å oppføre seg sånn... Anonymkode: b6b7d...08c 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Sånne svarer jeg med samme mynt. «Så stygg genser du har» «du å» Anonymkode: b88f1...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Irriterende rase nevner der, Ts . Er noe i : «ærlighet er å mene det du sier og ikke si alt du mener»og selv det syns jeg det er mulig å holde igjen og dra en hvit løgn for å glede noen eller skåne noen. Vil ærlig sagt tilbake at : ja men jeg et ikke interessert i å vite alt du mener. Hvorfor skulle jeg være det? Og når det du mener bare gjør min dag drit så må jeg ikke tåle det, nei. Du bestemmer ikke hva jeg mener om din såkalte ærlighet. Og jeg syns du kommer med drit. Jeg syns du kan holde kjeft om du mener noe om meg som bare er negativt. Hold det for deg selv. Jeg er ikke interessert. ( og det må hun jo tåle å høre) Hadde en sånn i stallen og må innrømme jeg ikke var tøff nok til å si alt det der. Men jeg ba henne kort om å ikke si negative ti g om meg ( måtte ta en sort/hvitt tilnærming for enklehetskyld og dama var negativ som mestringsmetode) det klarte hun ei og etter noen forsøk: farvel til henne. Anonymkode: a0b1f...ea8 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Sorry skrivefeil. Ble sint på dine vegne og av mitt minne 🌹 Anonymkode: a0b1f...ea8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry skrivefeil. Ble sint på dine vegne og av mitt minne 🌹 Anonymkode: a0b1f...ea8 Går bra 👍 Anonymkode: b6b7d...08c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Det er mange som tror de er så redelige og flotte fordi de er så ærlige. Har en sånn "venninne" jeg og, og der måtte jeg ta tydelig avstand en periode fordi hun kom altfor tett innpå og hadde en mening om det meste. Hvis jeg sa i fra så var det enten "men det er jo bare min mening, du må jo selvsagt få velge den om du vil det" eller så var det "men jeg mener jo ikke noe vondt med det". For eksempel sto vi å så på en hestehenger som jeg har lik, og hun begynte å ramse opp alt hun ikke likte ved den. Da spurte jeg hvorfor hun gjorde det når hun visste at jeg hadde en sånn. Da svarte hun at det bare var hennes mening, og at jeg selvfølgelig måtte få ha den hengeren om jeg ville det og det var sååååå bra at jeg var fornøyd med den. Da sa jeg at det er fremdeles ikke noe hyggelig sagt av henne. Hun mente ikke noe vondt med det, og det er helt greit - men det er fremdeles ikke noe hyggelig. Hun er sånn på mange ting, også når hun er hjemme hos meg - skal komme med masse "tips". Jeg måtte si ifra at jeg ikke ønsket besøk av henne mer, fordi jeg gikk ikke rundt i hennes hjem og kommenterte ting jeg ikke likte eller ville gjort annerledes. Jeg blir stresset av sånt, og jeg ville ikke ha det i mitt hjem. Og da hun begynte å komme med "tips" ang hvilken jobb samboeren min burde ha i stedet, da ble jeg endelig sint. Vi har et helt greit forhold i dag, hun er veldig ok å omgåes på en del områder. Hun har ganske mye respekt for meg nå og har sluttet med "tips". Anonymkode: e5967...e2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå