Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare prøvd det på lårene, funka som faen, har helt glatt og fin hud, uten hår!! Prøv det, 120 kr for tre "hansker", opptil 12 omganger hårfjerning. funker sikkert best på litt tynnere hår, har ikke prøvd de på leggene, da de er ny-epilert, men ser nå fram til en fin og hårløs sommer!!!

noen med lignende erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om dette jeg...

Hva er det? Hvordan funker det? Og hvor får jeg kjøpt det?

Hårfri sommer, ja takk!

Skrevet

Hva er det her for noe?

*nysgjerring*

Skrevet

jeg er også nysgjerrig. mener du den høvelgreia uten høvel?

Skrevet

Velvet Touch

Jeg har kjøpt den og ble positivt overrasket. Det virker faktisk. I tillegg har den en peelende effekt så huden blir myk og glatt etter bruk.

Gjest triveli
Skrevet

Men hvor lenge holder hårene seg borte er det stor spørsmålet???i å med at denne metoden ikke napper ut hårene med håroten så kommer sikkert hårene rimelig kjapt tilbake??

Gjest gjesten
Skrevet

men det står ikke noe om hvor lenge hårene holder seg borte :roll:

Skrevet

ser skrekkelig praktisk ut da, har bestilt og ser frem til å prøve.

Skrevet

da venter jeg spent på å se tilbakemeldinger fra andre!!!!! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Selges det bare over nett, eller er det noen butikker som selger det også?

Gjest Violetta
Skrevet

Da har jeg bestilt også, bare fordi jeg leste om det her. :ler: Håper det fungerer, det ser jo fantastisk ut. Så enkelt... Spesielt når man er på ferie og ikke nødvendigvis har hele badet med seg hjemmefra! :)

Skrevet

På den for ansiktet står det "anbefalt bruksintervall 10-14 dager". Så da holder det kanskje så lenge? Lenger enn barbering i så fall, og mer skånsomt enn kremer.

Ser bra ut. Husk å rapportere om hvordan det er i bruk. :)

Catzy

Gjest RauLaura
Skrevet

Dette var omtalt i aftenposten husker jeg..

og da stod det at hårene vokser ut raskt..stemmer dette med dere som har prøvd?

eneste plussen var at det fungerte som peeling! :o

Gjest Violetta
Skrevet

Det funker i hvert fall, har prøvd i kveld og er spent på hvor lenge det varer. Regner ikke med det varer så lenge, men at hårene som vokser ut ikke er så harde som ved barbering.

Jeg har brukt det på leggene da, synes det var veldig tidkrevende. Men har glatte og mye legger også da...

Skrevet

Hmm, dette hørtes spennende ut. Tror jeg må teste de jeg og... Få høre hvor lenge det varte da? Nysgjerrig jeg, hehe

Skrevet

har kjøpt, fått og prøvd.

vet ikke heeelt....

var kjempeforøyd den dagen jeg tok det, myk og deilig.

men en to dager etter, det er fremdeles hårløst, men er nesten prikkete..... der hårene har blitt slitt av...

er foreløpig mer fornøyd med resultatet etter epilering, da blir det rødt samme kvelden, men er helt slett og uten noen prikker eller noe der hårene var.

Skrevet

Kan det stemme at hårene blir "tvinnet av"?

At man rett og slett gjør så mange sirkelbevegelser at det går av?

Mener jeg prøvde noe lignende for mange år siden.

Det var som en liten spatel i plast, der den delen som skulle beveges i sirkler på huden var litt ru, nesten som superfint sandpapir.

Det funket slik at håret ble tvinnet/slitt av helt smertefritt. Og kom raskt tilbake.

Skrevet

det slites ihvertfall av, og det er som superfint sandpapir ja, av noe bra stoffer. gjør ikke vondt, men er litt tidkrevende.

og kommer nok raskt tilbake ja.

men greit om man ikke har tilgang på strøm og epilator da!

og kan jo brukes for pealingen sin del også etter epilering. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...