Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som hoster rett ut uten filter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever det stadig vekk at enkelte gjengangere bare hoster rett ut, som om hosten er noe nytt hver eneste gang de hoster. Det er så ekkelt. Alle vet at man skal holde seg for munnen i armkroken sin? Er det latskap eller dumskap? Man virker jo ekstremt lite oppegående. 

Anonymkode: e8ac6...816

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Folk er så føkka. Må jo være mest pga dumskap..

Anonymkode: ca9ad...16b

• Liker 5
Skrevet

Skjønner det ikke selv. Ekkelt...

Anonymkode: 52d32...437

• Liker 5
Skrevet

Jeg hoster. Er på 4. uka nå. Nei, jeg hoster ikke i albuen på dunparkasen. Den kan ikke vaskes hver dag. 

Anonymkode: 557b9...1b2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hoster. Er på 4. uka nå. Nei, jeg hoster ikke i albuen på dunparkasen. Den kan ikke vaskes hver dag. 

😂

Verste er at jeg ikke vet om du tuller eller ikke. Det finnes garantert folk som tenker sånn. Eller, som ikke tenker, er vel mer riktig å si. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da hoster du heller på andre folk? Fyy

• Liker 3
Skrevet

Kan være man bare er tørr i halsen/setter noe i halsen? Ikke alltid mulig å kontrollere..

Anonymkode: 87229...470

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan være man bare er tørr i halsen/setter noe i halsen? Ikke alltid mulig å kontrollere..

Det er vel stort sett mulig å kontrollere armen så man får holdt den foran?

Anonymkode: 2d5f6...398

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du mangler armer, så kan du kontrollere hosten ved å holde for munnen!

• Liker 4
Skrevet

Henger meg på denne,jobber i butikk og sitter en del i kassen, e deilig når du bare kjenner vinden fra nyset å bakteriene hopper på deg en etter en og du skal sitte der uten å trekke en mine

• Liker 4
Skrevet

I en periode hvor jeg hostet mye (hadde hatt tilnærmet lungebetennelse og hostet i lang tid etterpå) så hostet jeg ofte uten å holde for meg når jeg var alene fordi det var sånn jeg "fikk opp alt", det satt skikkelig langt nede i lungene og jeg måtte hente kraft fra magemusklene. Ute blant folk var jeg annerledes, men merket at jeg glemte meg innimellom ja desverre, og da en kompis plutselig fikk en klyse på jakka si ble jeg driitflau og bestemte meg for å virkelig bli nøye på all hosting blant folk.. Det er jo ekkelt som fy..!

Anonymkode: 3eb3a...65a

Skrevet

For noen uker siden var det en fyr i kassa på butikken som hostet en i familien min rett i ansiktet, hun har mange sykdommer og har nedsatt immunforsvar og lå dævsyk i over to uker tre dager etter at hun ble hostet av denne mannen i ansiktet. Og ja, hun har tatt influensavaksine.. blir så forbannet på slike idioter!!!

Anonymkode: 7f842...405

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor folk ikke tenker hygiene og smittefare når de hoster, nyser eller har vært på do/håndvask generelt er for meg et mysterium. Det burde vært straffbart!!!

Anonymkode: 4f690...a34

• Liker 3
Skrevet

Folk er dumme 

Anonymkode: 24f9f...160

Skrevet

Vi har en sånn en kollega. Han hoster rett ut rundt lunsjbordet til og med. Men nå er han en kronisk hoster som ikke kan gå en eneste time uten å hoste masse, så det skyldes ikke alltid virus eller bakterier. Ekkelt er det uansett. 

Anonymkode: b985b...66d

Skrevet

Rett og slett fordi mange mennesker en hensynsløse idioter. Det er vel egentlig foreldrene deres sin feil som ikke har oppdradd dem til å bli anstendige mennesker... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en sånn en kollega. Han hoster rett ut rundt lunsjbordet til og med. Men nå er han en kronisk hoster som ikke kan gå en eneste time uten å hoste masse, så det skyldes ikke alltid virus eller bakterier. Ekkelt er det uansett. 

Anonymkode: b985b...66d

Enda verre er en kollega vi hadde som satt å snøyt nesa i noe papir ved lunsjbordet hver dag. Altså skikkelig snyting med all kraft for å få ut alt, ikke bare at man tørker noe som renner eller noe slik....

Anonymkode: 27c8f...570

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2020 den 23.24, Lolalot skrev:

Henger meg på denne,jobber i butikk og sitter en del i kassen, e deilig når du bare kjenner vinden fra nyset å bakteriene hopper på deg en etter en og du skal sitte der uten å trekke en mine

Æsj. Da hadde jeg sagt fra, og heller risikert sparken.

Anonymkode: 6ac70...33c

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2020 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Enda verre er en kollega vi hadde som satt å snøyt nesa i noe papir ved lunsjbordet hver dag. Altså skikkelig snyting med all kraft for å få ut alt, ikke bare at man tørker noe som renner eller noe slik....

Anonymkode: 27c8f...570

Æsj. Sånt kan man gjøre på do.

Anonymkode: 6ac70...33c

AnonymBruker
Skrevet

Folk er så dustete. Satt vedsiden av en fremmed gammel gubbe i går (typ 70 år), som satt å hostet og harket uten å holde for munnen. Ble så forbanna til slutt at jeg stirra på han.. Da tok han hintet. Idiot. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...