Gå til innhold

Jeg fikk nettopp høre at jeg har stygge klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt spesielt å informere noen om? En jeg trodde var en venninne sendte nettopp melding: "forresten det antrekket du hadde på i går var sykt stygt. Du har så lættis kles-smak 😂"

Damen er i 30-årene og har alltid vært søt og snill. Vi var og spilte biljard i går og hadde en god tone trodde jeg. Jeg fikk også skryt av det antrekket av flere kunder/kolleger før jeg dro (var bare en svart bukse med belte og en hvit skjorte). 

Hva hadde dere svart på noe sånt? Jeg blir litt sånn mål-løs eller hva det heter, over at folk er så frekke.

Anonymkode: 7ab25...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fullstendig ignorert det. Og henne.

Anonymkode: 6c979...2b9

• Liker 30
Skrevet

Jo, det er spesielt. 

Måten hun skriver på er så passiv aggressiv syntes jeg, stygt men lættis smilefjes. 

• Liker 12
Skrevet

Hææ? Hva slags folk er det du omgir deg med? Dette sier mye om henne. Du var helt sikkert mer enn fin nok. Og om ikke: man sier jo ikke slikt uansett. Hadde ikke vært sammen med henne noe mer. 

• Liker 14
Skrevet

Ville svart «OK. Du har forresten så lættis ansikt og håret ditt er forresten sykt stygt 😂” Deretter ville jeg gått videre i livet.

• Liker 12
Skrevet

Jeg også har noen sånne venninner som hele tida skal kritisere. Toppen var for liten, feil farge, buksa var for trang, skoene var stygge. Du må bare prøve å ignorere de.

• Liker 3
Skrevet

Hvem i 30-årene sier «lættis»? Syns antrekket ditt hørtes fint ut jeg og hun hørtes lite trivelig ut. Hvem er det som sier sånt til en venn? 

• Liker 18
Skrevet

Vitner om mangel på sosial intelligens.

Anonymkode: f80bd...098

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har du sett deg selv i speilet, svarer man slike frekke folk.

Skrevet

Hva skal du med fiender når du har slike venninner? 

Anonymkode: 8609a...8b9

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, jukkapalme said:

Hvem i 30-årene sier «lættis»? Syns antrekket ditt hørtes fint ut jeg og hun hørtes lite trivelig ut. Hvem er det som sier sånt til en venn? 

Erm, litt småflau her nå, men i slutten av disse 30-årene, og sier stadig "lættis". "lol".

Anonymkode: 66d03...9e7

• Liker 2
Skrevet

Hadde svart at det er bedre å ha stygge klær enn stygg personlighet.

Skrevet

Hadde svart slik:

🤣🤣🤣 omg ja, hva feiler det oss?? Jeg med lættis klesstil og du med lættis hår og sminke. Vi kler hverandre da hverfall. 

Anonymkode: 5ac17...f6f

• Liker 15
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erm, litt småflau her nå, men i slutten av disse 30-årene, og sier stadig "lættis". "lol".

Haha, sorryyyy :fnise: 

Skrevet
Just now, jukkapalme said:

Haha, sorryyyy :fnise: 

Jeg velger å skylde på 17-åringen i hus, påvirket! ;D 😄 

• Liker 1
Skrevet

Er tilhenger av å være ærlig og ta opp ting direkte. Svar henne og si at du synes det der var lite hyggelig, unødvendig og ganske merkelig, og hva vil hun oppnå med en sånn melding?

• Liker 12
Skrevet

Men, hvorfor si noe sånt? Jeg tenker ofte at folk velger klær/sko jeg ikke ville valgt, men regner jo selvsagt med at det er mange som er uenig i mine kles-og sko valg, men hvorfor skulle man kommentert det? Det er andres business hva de velger. Vi kan knapt blande oss inn i barnas valg, men aldri voksnes valg. Det er som å si at man skal bestemme over dem, liksom? Det er jo helt uhørt.

Anonymkode: 3894c...44a

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg velger å skylde på 17-åringen i hus, påvirket! ;D 😄 

Da er du unnskyldt! :) 

Skrevet

Skriv tilbake følgende:  Veel, du så ikke akkurat ut som et fruktfat selv. :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det litt spesielt å informere noen om? En jeg trodde var en venninne sendte nettopp melding: "forresten det antrekket du hadde på i går var sykt stygt. Du har så lættis kles-smak 😂"

Damen er i 30-årene og har alltid vært søt og snill. Vi var og spilte biljard i går og hadde en god tone trodde jeg. Jeg fikk også skryt av det antrekket av flere kunder/kolleger før jeg dro (var bare en svart bukse med belte og en hvit skjorte). 

Hva hadde dere svart på noe sånt? Jeg blir litt sånn mål-løs eller hva det heter, over at folk er så frekke.

Anonymkode: 7ab25...ed7

Når folk i 30-åra skriver på den barnslige måten og prøver å være 17, da blåse jeg en lang og feiende marsj i både kjerringa og det såkalte vennskapet .Goodbye!   :vinke:

Sannsynligvis hadde jeg ledd så jeg grein :skratte:

Anonymkode: 92c6c...152

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...