Gå til innhold

Du som har et godt forhold til søsken, hva er aldersforskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er aldersforskjellen mellom deg og søsken du har et godt forhold til? Hva opplever du at gjør at dere har et godt forhold? 

Har du flere søsken og gjelder det samme der? 

Anonymkode: 5352d...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av mine beste venner er søsteren min. Hun er 5 år eldre. Vi har like personligheter og liker mye av de samme tingene. 

Anonymkode: 83388...d14

Skrevet

Vi er 5 søsken, har ett godt forhold til alle :) 18 år mellom eldste og yngste. Ikke alltid vi var like gode venner da vi vokste opp, men som voksne kommer vi alle godt over ens. 

Anonymkode: 76733...c0b

• Liker 1
Skrevet

4,5 år mellom meg og broren min❤️ Vi har et godt forhold

Anonymkode: d3116...55b

Skrevet

3,5 og 6 år, de er storesøsken. Fra jeg var rundt 16, har vi alle vært veldig gode venner. Minstemann måtte bare bli ferdig med fjortistiden først 😂

Skrevet

Er 2 år mellom meg og lillebroren min. Vi har verdens beste forhold og anser han som en bestevenn. Vi har de samme interessene, er for det meste enig, og har like synspunkt når det gjelder alt fra penger, politikk, vennskap, kjærlighet osv. Når vi er uenige blir det tredje verdenskrig, men det går fort over 😂

Anonymkode: cb989...57b

Skrevet

Godt forhold nå når vi er voksne. Ikke særlig nært og godt da vi var yngre. Søster fire år yngre. Bror åtte år yngre. 

Anonymkode: dd204...f22

Skrevet

Venner som voksne, fullt hat som barn, søster som er tre år eldre. 

Anonymkode: eadde...7e9

Skrevet

Jeg er 6 og 9 år eldre enn småsøstrene mine. Ikke alltid gått sammen under oppveksten men etter jeg flyttet ut som 19-åring har det vare vært god stemning☺️

Anonymkode: ff1fc...ec8

Skrevet

Tvilling. Godt forhold nå som voksne, men var ett helvete som barn og opp til ca 20-25 år. 

Anonymkode: 24871...ccc

Skrevet

13 år, 7 år og 4 år og gode venner ☺️

Anonymkode: 0a5ea...f14

Skrevet

Vi er 4 søsken med et utrolig godt forhold💕 Kranglet en del som barn, men hadde alltid en enorm omsorg for hverandre i bunn. Hun ene søsteren min er i dag en av mine beste venner, de to andre står meg også veldig nært. 

Da minstemann ble født var vi andre 3, 5 og 7 år. 

• Liker 1
Skrevet

8 år eldre enn meg. Godt forhold, ville aldri vært foruten og jeg er så ufattelig glad i henne. 

Anonymkode: 7aafb...7f3

Gjest Kvinne487
Skrevet

En av mine beste venner er min 9 år eldre søster. Har veldig godt forhold til hun som er 2 år yngre, og han som er 15 år eldre også. Men jeg og min eldre søster har så mye mere til felles. Livene våre er så like og vi har bare den ser ekstra kjemien ❤️

Skrevet

2 år mellom meg og søster. Selv om vi lekte mye sammen i barndommen, var det i voksen alder vi ble virkelig nære. Føler vi kunne vært like nær om det var et par år mellom oss også. Vi er på ganske forskjellige steder i liver, så jeg tenker at alder nødvendigvis ikke har så mye å si. 

Skrevet

en av mine bestevenner er min 5 år yngre lillebror :) Vi er nå begge i 20-årene.

Anonymkode: af533...6b6

Skrevet

Veldig godt forhold til begge mine. Jeg er kvinne 42 år, har en bror 14 mnd yngre og søster 4 år yngre.

Anonymkode: dcc2c...70a

Skrevet

Jeg er yngst. Bror er 3,5 år eldre og søster er 5,5 år eldre.

i oppveksten krangla jeg mye (!!) med bror. Vi er rake motsetninger og tidvis terroriserte han meg. I dag har vi et sivilisert forhold, men har ikke veldig mye med hverandre å gjøre.

jeg så veldig opp til søsteren min hele oppveksten, men jeg var nok ganske irriterende og plagsom for henne! Hehe. Fra jeg var ca 12 år har vi vært verdens beste venner. Reist på ferie sammen etc.

søster og bror har like interesser og har hatt ganske mye med hverandre å gjøre både i oppveksten og i voksen alder!

har selv valgt (i den grad man kan velge) å ha 2 år mellom mine egne barn.

Anonymkode: 5e975...240

Skrevet

6 år mellom oss. Vi har samme humor så vi kommer godt overens

Anonymkode: fcf92...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...