Gå til innhold

Hva er din favoritt-iskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på iskrem med mye smak, men er usikker på hvilken iskrem jeg har lyst på, helt konkret. 

Noe med sjokolade, karamell eller noe annet "fyldig", men ikke før søtt.. 

Har blitt skuffa av flere typer iskrem, samboerne hadde kjøpt en Ben and Jerry's sjokolade og karamell, men den smakte rett og slett fis. 

Så jeg trenger dine beste iskrem-tips. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker is med smak av kokos. Får den kun i min lokale italienske issjappe og de har den ikke ofte. 

Anonymkode: b92c9...ef7

Skrevet (endret)

Chocolate chip cookie dough og salt karamell er jo bare herlig!

Endret av Jaybird
Skrevet
15 minutter siden, Jaybird said:

Chocolate chip cookie dough og salt karamell er jo bare herlig!

Noen spesifikke merker du liker best? Har ikke like god erfaring med alle

Skrevet
1 minutt siden, Krok1 said:

Noen spesifikke merker du liker best? Har ikke like god erfaring med alle

Jeg har prøvd noe forskjellig, også Ben and Jerrys, men spiser det såpass sjeldent at jeg ikke kan si jeg har noe favoritt. Jeg minnes jeg likte diplom-is sin Dream-greie også.

• Liker 1
Skrevet

Royal trippel

• Liker 1
Skrevet

Veldig glad i pistasj is. Dream sin cookie dough er og veldig god. Ellers sjokolade og karamell everything.

Anonymkode: 8a352...3a1

Skrevet

Dream lakris

Anonymkode: 42dd7...747

Skrevet

BD8683B4-A831-4247-A22C-789BEA74F97C.jpeg

Anonymkode: 5fb10...4d3

• Liker 3
Skrevet

Min favoritt er daim-is! Daim + iskrem = 🤤🤤🤤

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig glad i pistasj is. Dream sin cookie dough er og veldig god. Ellers sjokolade og karamell everything.

Anonymkode: 8a352...3a1

ELSKER pistasj-is! Men synes noen av boksene er blitt så smakløse 😕

Skrevet
2 minutter siden, vegasus skrev:

Min favoritt er daim-is! Daim + iskrem = 🤤🤤🤤

Hvis du kjøper daimsausen så kan du lage isen så daimete du vil, og spare penger samtidig for daimis er dyrt! 

Anonymkode: 42dd7...747

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den tråden her er jo rent skummel for en som prøver å miste noen kilo! Sigh, så mange gode smaker jeg ikke har prøvd på evigheter..

Endret av Jaybird
Denna norsken da..
Skrevet

Min favorittis er Inspira Kirsebær-is med mørke sjokoladebiter. Er også veldig glad i Ben & Jerry's Cookie Dough. Forøvrig synes jeg de nye til Hennig Olsen med henholdsvis Daim og NonStop er veldig gode. :) 

• Liker 3
Skrevet

Mövenpick Swiss Chocolate eller Häagen-Dazs Chocolate Salted Caramel!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Royal Lakris og Inspira Lakrisis

Royal Kaffe Mocca.

Royal Pistasj.

Skrevet

Diplom Blå Royal med den tykke mørke sjokoladen utenpå, blir aldri lei.  Ellers Mòvenpick chocklate chip, men har ikke sett den på lenge. 

Skrevet
2 minutter siden, SPOCA skrev:

Min favorittis er Inspira Kirsebær-is med mørke sjokoladebiter. Er også veldig glad i Ben & Jerry's Cookie Dough. Forøvrig synes jeg de nye til Hennig Olsen med henholdsvis Daim og NonStop er veldig gode. :) 

Jeg kan bekrefte at den en veldig god. Den med peanøtter og salt karamell er også nydelig! Ben & Jerry's synes jeg er for søte. 

inspira.jpg

Skrevet
2 minutter siden, SPOCA said:

Det er min favoritt også! Videre Inspira med peanøtter og karamell. Royal is er ikke toppfavoritt, men siden Rema1000 er nærbutikken hender det at jeg kjøper kirsebær/sjokoladevarianten deres hvis jeg ikke gidder å gå til en av butikkene som fører Hennig Olsen. Jeg er, dessverre, en is-elsker av dimensjoner, og jeg kan ikke ha iskrem i fryseboksen, den forsvinner før jeg får sukk for meg. :ler:

Skrevet (endret)

Uff, jeg sluker alt av is faktisk, alt går ned både boks is, pinne is og soft is. Men Peanutbutter Cup fra Ben and Jerry’s liker jeg ekstra godt, og jeg savner fremdeles Phish Food😢  
Og Henning-Olsen har i kule is disken en med karamellsmak, karamellsaus og sjokolade trukne peanøtter (mistenker de har kastet oppi M sjokolade), og den er helt nydelig, tror nok jeg kunne spist hele 3 l boksen av den😋🤤

Endret av Thjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...