Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følger jo med på dette, og et spm.datt ned i hue, hvilken  virkning har viruset på dyr? Vi i norge som andre land, har jo hunder, katter, fjøsstell?  Er det noe der? Eller går ikke smitten over på dyrene? Er ikke smittet nei, men lurer på om noen har hørt eller tenkt på akkurat dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har sett noen starte en tråd om uføretrygd. Nesten så jeg savner det.

• Liker 3
Gjest hhhh9
Skrevet (endret)
På 27.2.2020 den 19.49, tussi680 skrev:

Jeg følger jo med på dette, og et spm.datt ned i hue, hvilken  virkning har viruset på dyr? Vi i norge som andre land, har jo hunder, katter, fjøsstell?  Er det noe der? Eller går ikke smitten over på dyrene? Er ikke smittet nei, men lurer på om noen har hørt eller tenkt på akkurat dette.

Smitte påvist hos hund i Hongkong.

"Myndighetene opplyser likevel at de så langt ikke har noen bevis for at viruset kan overføres til kjæledyr, eller for at smitten kan overføres til mennesker via sine kjæledyr. Dette støttes av Verdens helseorganisajon."

https://www.dagbladet.no/nyheter/hund-testet-positivt-for-coronavirus/72192015

Endret av hhhh9
Skrevet

Tråden stenges, og henviser til denne tråden for de som ønsker å diskutere coronaviruset på Aktuelle saker og politikk:

Eventuelt kan man finne andre tråder relatert til coronaviruset i andre deler av forumet.

Håper det vises forståelse for dette.

Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...