Gå til innhold

Påvirker Paracet/Ibux mine presetasjoner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp trukket en tann og i helgen skal jeg spille 4-6 kamper kanskje (en liten cup). Smerten gjør at jeg må ta Ibux/Paracet, ellers hadde jeg blitt gal av smerten. Jeg fikk ikke sove i natt uten disse tablettene. Det ser ikke ut til å gi seg snart. Jeg lurer om Paracet/Ibux påvirker hvordan jeg spiller fotball? Blir jeg mer sløv eller upresis?

Anonymkode: 1e676...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags styrke er det? Jeg tar 600mg ibux og 1 gr Paracet mot smerter, og jeg blir temmelig døsig. 

Anonymkode: 01ee1...be5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker for svar. Jeg pleier aldri å ta sånne, så jeg er redd for å spille dårlig i helgen 😄 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags styrke er det? Jeg tar 600mg ibux og 1 gr Paracet mot smerter, og jeg blir temmelig døsig. 

500mg paracet og 400mg ibux hver ca 8 timer. I kveld skal jeg faen meg ta disse før jeg legger meg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takker for svar. Jeg pleier aldri å ta sånne, så jeg er redd for å spille dårlig i helgen 😄 

500mg paracet og 400mg ibux hver ca 8 timer. I kveld skal jeg faen meg ta disse før jeg legger meg 🤣

Det tror jeg går heeelt fint, i allefall ikke nok til å forstyrre deg under kampen, da tror jeg smerten hadde ødelagt mye mer

Anonymkode: 01ee1...be5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle det forstyrre noe som helst så er det sannsynlig grunnet en allergisk reaksjon/overomfintlighet. Ta i kveld og se an, særlig hvis du aldri har tatt stoffene før, men det er særdeles lave odds for at det skjer noe annet enn at smertene forhåpentligvis blir noe redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...