AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #21 Skrevet 27. februar 2020 Dra på deg en sånn en, da kan du begynne å snakke om maske som har effekt. Koster ikke såå mye, fra ~500 og oppover. Anonymkode: 46e55...116 1
Illuminatum Skrevet 28. februar 2020 #22 Skrevet 28. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal reise til en større by i Norge, og tenker å ha munnbind på meg på flyplassene jeg skal innom. Jeg har lest at de mener det ikke skal hjelpe så mye, men det fordi de mener at folk kommer til bruke munnbindet feil og ta mye på munnbindet med fingrene. Jeg har sett instruksjonen til hvordan det skal brukes riktig osv. Jeg bare lurer på hva folk vil tenke når de ser meg komme med munnbind, vil dere tenke at "det er smart"? Anonymkode: 4838a...7ed Ville nok tenkt at hun var hysterisk. Risikoen er gjerne større når du bruker munnbind. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #24 Skrevet 28. februar 2020 Jeg ville tenkt at enten så er du alvorlig immunsvekket eller så er du hysterisk, for det finnes ingen annen grunn til å ta sånn på vei for dette viruset. Anonymkode: 9116f...7fb
Gjest Jon Are Skrevet 28. februar 2020 #25 Skrevet 28. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til å bruke antibac når jeg tar det på, antibac når jeg tar det av. Jeg skal unngå å ta meg i ansiktet, den blå siden skal ut, og jeg skal klemme metallstangen ved nesen og masken skal dekke hele ansiktet. Når jeg tar den av så skal jeg kun ta i strengene og bruke antibac etterpå. Jeg må ta i bruk en ny maske etter ca 1 time. Jeg vet hvordan jeg skal bruke det riktig. Anonymkode: 4838a...7ed Absolutt smart. Har kjøpt inn munn bind selv og antibac. Kommer til å bruke det og klart jeg ikke drar på jobb når jeg har sår hals etc.taf ut sykemeldig
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #26 Skrevet 28. februar 2020 Så må dere bruke briller. Virus kan smitte gjennom alle slimhinner, det gjelder også øyne. Og visst dere ikke visste det, viser det jo hvor lite dere kan om smittespredning. Hør heller på folk som vet hva de snakker om. Anonymkode: e29fb...139
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #27 Skrevet 28. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: såpe og vann er forresten bedre enn antibac, så sant du ikke har sykehussprit. Anonymkode: 207f8...dcb Antibac ER sykehussprit. Og du får det i forskjellige konsentrasjoner av ethanol. Men det er ikke noe vits i å bare gå for den høyeste mulige konsentrasjonen for det vil bare sørge for at det fordamper igjen veldig fort, og for at det skal få tid til å kunne drepe bakterier og virus så må det være "vått" i en viss tid. Anonymkode: c60d6...eb7
Muskath Skrevet 28. februar 2020 #28 Skrevet 28. februar 2020 Jeg ville tenkt at du har vært tidlig ute med å kjøpe og at du ikke vil bli/er redd for å bli syk. Ikke noe å skamme seg over m.a.o.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #29 Skrevet 28. februar 2020 8 timer siden, Muskath skrev: Jeg ville tenkt at du har vært tidlig ute med å kjøpe og at du ikke vil bli/er redd for å bli syk. Ikke noe å skamme seg over m.a.o. Vel, var meg og et par utlendinger. Og jeg så tydelig at de to andre som brukte munnbind brukte det på feil måte. Ene hvilte en hånd på masken og den andre dro med munnbindet under haken for ett eller annet. Idet jeg tok på munnbindet så holdt jeg fingrene langt vekke fra ansiktet og hadde munnbindet på meg ca 1.5 time. Og ja, jeg la godt merke til at folk så på meg. Men det de jo bare gjøre. Anonymkode: 4838a...7ed
Muskath Skrevet 28. februar 2020 #30 Skrevet 28. februar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, var meg og et par utlendinger. Og jeg så tydelig at de to andre som brukte munnbind brukte det på feil måte. Ene hvilte en hånd på masken og den andre dro med munnbindet under haken for ett eller annet. Idet jeg tok på munnbindet så holdt jeg fingrene langt vekke fra ansiktet og hadde munnbindet på meg ca 1.5 time. Og ja, jeg la godt merke til at folk så på meg. Men det de jo bare gjøre. Anonymkode: 4838a...7ed Ja, det er ikke noe å bry seg om at folk glaner litt. Det skal ikke mye til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå