Gå til innhold

Noen som handler på kolonial.no eller lignende steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de leverer, kommer de inn med varene, eller kan de bare sette dem på trammen foran huset og dra igjen?

Jeg tenker litt på at flere familier her i Norge nå sitter på hjemmeisolat i påvente av om testen deres på corona-viruset er positiv eller negativ.
Mannen min jobber på et sted hvor det jobber mange som er mye ute og reiser til utlandet i forbindelse med jobben.
Jeg selv reiser mye mellom Oslo og andre byer, og selvfølgelig er det en del på disse flyene fra Oslo som kommer fra utlandet og skal videre hjem.
Hele familien er friske og fine, og ikke noen fare for at vi kommer til å dø av viruset dersom vi får det, så det er jeg ikke redd for.
Det jeg tenker er hvordan skaffe nødvendige dagligvarer dersom vi må ha hjemmeisolat.

Anonymkode: 376eb...3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer ikke inn med varene, nei. Går an å velge at de bare skal settes på trappa. Om du er hjemme, ringer de på og bærer ting til døra. 

Skrevet
1 minutt siden, Krok1 skrev:

De kommer ikke inn med varene, nei. Går an å velge at de bare skal settes på trappa. Om du er hjemme, ringer de på og bærer ting til døra. 

Tusen takk :)

Skrevet
1 minutt siden, Krok1 skrev:

Her hos oss bærer de alltid varene inn i gangen.

Anonymkode: 361a7...353

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler på meny.no og du kan helt fint velge å få varene på trappen 😊 sjåførene ringer om de er usikre på noe 😊

Skrevet
4 minutter siden, Lacy skrev:

Jeg handler på meny.no og du kan helt fint velge å få varene på trappen 😊 sjåførene ringer om de er usikre på noe 😊

Tusen takk :)

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Her hos oss bærer de alltid varene inn i gangen.

Anonymkode: 361a7...353

Det gjør de altså ikke hos oss. Poenget var at de ikke går inn om man ikke vil det. 

Skrevet

Har handlet noe fra Kolonial, men handler primært fra Meny og Spar. Alle tre leverer inn blokka og opp i 4. etg. De bærer inn om man ønsker det, men jeg foretrekker å ta i mot rett utenfor døra (dvs ikke nede i 1. etg, men utenfor min egen dør i 4. etg). Veldig kjekt!

Skrevet

De vil vel at du skal kvittere på at du har mottatt varene? Slik har det alltid vært de gangene jeg har handlet (fra Kolonial, Meny og Spar).

I tillegg ønsker de at du skal være hjemme hvis det er frysevarer der, eller varer som bør raskt i kjøleskap. De vil helst unngå klager.

Anonymkode: dc072...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...