Gå til innhold

Er Coronaviruset Guds straffedom overnfor "løse" kvinner på KG (med venner)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har spurt meg om Coronaviruset er Guds straffedom ovenfor seksuelt frigjorte kvinner på KG, og deres venner?

At Gud begynte i Kina spiller for så vidt ingen rolle. Han vil vel bare rydde ut utsvevende liv fra Øst til Vest.

Skal vi ta dette med i aftenbønnen, at han viser nåde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig, trodde du noe annet 🤔

Anonymkode: 96bca...633

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, DominantHr skrev:

Mange har spurt meg om Coronaviruset er Guds straffedom ovenfor seksuelt frigjorte kvinner på KG, og deres venner?

"Mange"

• Liker 3
Skrevet

"Mange har spurt meg" 😂Stemmene i hodet ditt, mener du?

Anonymkode: d6d8d...2cd

• Liker 9
Skrevet

Er du rosablogger? "Mange har spurt om..." er jo deres mantra. Så klart er Coronaviruset Guds straffedom over KGs kvinnelige brukere. Først Kina, så KGs skjøger. 

Anonymkode: a6fb6...3d8

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, DominantHr said:

Svaret er jo et soleklart ja, selvsagt! Gud forsøkte å forkle det hele ved å begynne i Kina, men nå som det har kommet hit er det jo rimelig gjennomskubart.

Anonymkode: e2a28...ebd

Skrevet

Det er Guds straff for drikkingen av Coronaøl. 

Hold deg unna Coronaøl:humpe:

Anonymkode: 023f2...eb0

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, DominantHr skrev:

At Gud begynte i Kina spiller for så vidt ingen rolle. Han vil vel bare rydde ut utsvevende liv fra Øst til Vest.

Skal vi ta dette med i aftenbønnen, at han viser nåde?

Børre Knudsen, er det deg? 

Anonymkode: 2b395...810

• Liker 2
Skrevet

0 mennesker er ikke mange.

• Liker 2
Skrevet

Coronaviruset angriper hjernen først og fremst. Den kollektive angsten media underholder folket med sprer seg lynraskt og nådeløst. Om noen uker står det en liten notis om at siste coronatilfellet er nå friskmeldt. Da kaster de seg igjen over klima og jordens undergang som er like rundt hjørnet, og folket starter nye skjelvetokter..

Anonymkode: d12b7...7a4

• Liker 2
Skrevet

Opplagt.

Voksne mennesker, derav løse kvinner, får oftest bare en slags forkjølelse eller mild influensa av coronaviruset. Eldre, som har levd dydige liv, er de som viruset er livsfarlig for.

Akkurat som at Gud straffet Job for det fienden anklagde Job for ved å ta livet av kona og barna hans, akkurat som Gud straffer syndende foreldre ved å ta livet av barna deres eller gi de funksjonshemmede barn, så straffer Gud løse kvinner ved å ta livet av bestemødrene deres. En slik klossmajor har Gud blitt framstilt som i 2000 år og mer hvis vi tar med det vi arvet av jødene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...