Sandsafari Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Gir du en klem til håndverkeren når han skal dra etter du har hatt han på besøk? for på de 3 siste ukene nå så har jeg fått 7 klemmer av forskjellige damer etter og gjort noen småjobber (gulv,lister,etc...)hjemme hos de. mistenker det har noe med att jeg har "oppgradert" arbeidstøyet i det siste med litt mer formsyde klær og en ny sveis. må legge til at jeg er alltid blid og hyggelig og tar meg tid til og snakke litt med kunden vis de ønsker det. Noe disse damene har gjort mens de har stått og sett på meg jobbe. Kona syns det er morsomt og tuller med att de nok har noen "skumle hensikter" med den klemmen. Skal ikke klage altså men syns det bare er litt merkelig å klemme på noen man ikke kjenner hehe.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Ehhh..nei kunne ikke falt meg inn.
av0cado Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Nei. Klemmer du butikkansatte også? Bussjåfører? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Hææææ????!!!! Er kvinne og har aldri falt meg inn å klemme håndtverkere etter de er ferdig for dagen. Uansett hvor kjekke de er. Hahaha hva i herrens navn????? Anonymkode: 24569...606 6
matrobot Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Jeg tar lange klamme klemmer og lovpriser dere
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Neste gang får du bare dra ned buksa di Anonymkode: 12233...662 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, Sandsafari skrev: Gir du en klem til håndverkeren når han skal dra etter du har hatt han på besøk? for på de 3 siste ukene nå så har jeg fått 7 klemmer av forskjellige damer etter og gjort noen småjobber (gulv,lister,etc...)hjemme hos de. mistenker det har noe med att jeg har "oppgradert" arbeidstøyet i det siste med litt mer formsyde klær og en ny sveis. må legge til at jeg er alltid blid og hyggelig og tar meg tid til og snakke litt med kunden vis de ønsker det. Noe disse damene har gjort mens de har stått og sett på meg jobbe. Kona syns det er morsomt og tuller med att de nok har noen "skumle hensikter" med den klemmen. Skal ikke klage altså men syns det bare er litt merkelig å klemme på noen man ikke kjenner hehe. Aldri i verden om det faller naturlig for meg. Og hadde jeg vært deg, hadde jeg sørget for at ingen hadde trodd det var greit å gi en klem. Kan ikke fatte at du synes det er ok, men mannfolk er vel seg selv lik.
Chantielle Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Takk for tipset,venter på rørlegger 😂 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 Jeg klemmer rørleggeren, men det er fordi vi er venner. Og elektrikeren får også klem, for han er et familiemedlem. Bortsett fra det er det ingen klemmer å få her. 😂 Anonymkode: 01ee3...5f5 1
Leo Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 16 minutter siden, Sandsafari skrev: Gir du en klem til håndverkeren når han skal dra etter du har hatt han på besøk? for på de 3 siste ukene nå så har jeg fått 7 klemmer av forskjellige damer etter og gjort noen småjobber (gulv,lister,etc...)hjemme hos de. mistenker det har noe med att jeg har "oppgradert" arbeidstøyet i det siste med litt mer formsyde klær og en ny sveis. må legge til at jeg er alltid blid og hyggelig og tar meg tid til og snakke litt med kunden vis de ønsker det. Noe disse damene har gjort mens de har stått og sett på meg jobbe. Kona syns det er morsomt og tuller med att de nok har noen "skumle hensikter" med den klemmen. Skal ikke klage altså men syns det bare er litt merkelig å klemme på noen man ikke kjenner hehe. Her kjenner jeg at nysgjerrigheten meldte seg? Jeg har nemlig aldri sett en håndverker i noe i nærheten av noe formsydd! Men nå har jeg aldri vurdert å klemme en håndverker jeg ikke kjenner veldig godt heller da... 3
Sandsafari Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Aldri i verden om det faller naturlig for meg. Og hadde jeg vært deg, hadde jeg sørget for at ingen hadde trodd det var greit å gi en klem. Kan ikke fatte at du synes det er ok, men mannfolk er vel seg selv lik. hvordan sier man nei takk til en klem uten at kunden blir fornærmet da ? tenker litt sånn at når noen vil gi en klem så er man nesten nødt til å ta imot den vis man ikke vil virke sær. Uansett hvor merkelig det er.
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2020 #12 Skrevet 27. februar 2020 Akkurat nå, Sandsafari skrev: hvordan sier man nei takk til en klem uten at kunden blir fornærmet da ? tenker litt sånn at når noen vil gi en klem så er man nesten nødt til å ta imot den vis man ikke vil virke sær. Uansett hvor merkelig det er. Bare sørg for at du holder sånn avstand at det blir kleint å gi deg en. Rekk fram hånda i stedet for. Man må ikke ta i mot en klem hvis man ikke vil ha en. Det er enda særere å gi en klem til en fremmed håndverker enn å vise at du ikke vil ha en.
Sandsafari Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2020 5 minutter siden, Leo skrev: Her kjenner jeg at nysgjerrigheten meldte seg? Jeg har nemlig aldri sett en håndverker i noe i nærheten av noe formsydd! Men nå har jeg aldri vurdert å klemme en håndverker jeg ikke kjenner veldig godt heller da... har kjøpt denne buksen for eksempel som sitter strammere rundt bein og rumpa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #14 Skrevet 27. februar 2020 Kunne ikke falt meg inn. Sier kanskje fire ord totalt til fyren, klemming er upassende og dritsært. Anonymkode: eb068...73e 3
Leo Skrevet 27. februar 2020 #15 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, Sandsafari skrev: har kjøpt denne buksen for eksempel som sitter strammere rundt bein og rumpa Hvis du hadde dukket opp i den samt en veldig ettersittende t-skjorte så hadde jeg nok stusset litt, men tenkt at smaken er forskjellig. Noen klem hadde du dog ikke fått. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #16 Skrevet 27. februar 2020 Jeg suger de, jeg. Anonymkode: 9e437...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 Ikke jeg, men alle jeg kjenner til over 40 gjør det. De bonder og er takknemlige. Mamma skryter av sine håndverkere hele tiden og inviterer de på kaffe hver fredag. Hvis jeg hadde hatt samme personer gående hjemme hos meg 8 timer om dagen i flere uker så hadde nok jeg gjort det også. Anonymkode: 89e2b...d71
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 Eh nei...får litt creeps nå, enten av damene eller av ts eller begge deler 😳 Anonymkode: c29c7...72a
Gjest theTitanic Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 Eh... Nei. Jeg syntes generelt klemming er en uting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå