AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Jeg vet at det fortsatt er en liten stund til april/mai, da dogging-sesongen som regel starter. Men nå som Corona-viruset begynner å spre seg i Norge begynte jeg å undre meg over om dette vil påvirke deltakerniåvet på disse treffene? Jeg håper ikke det vil påvirke i noen særlig grad, for jeg har en følelse at disse "spermtøsene" ikke er så redde for verken den ene eller andre smitten. Mange av dem suger jo uten kondom og tar spruten i munnen, så en influensa skremmer kanskje ikke dem så mye som andre nordmenn. Men det er bare min hypotese Håper uansett vi straks finner en kur på dette viruset, for det er nok mange mannfolk som allerede begynner å bli vårkåte, takket være den svært milde vinteren vi har hatt i år. Så når våren endelig kommer, hadde det vært hyggelig å fått tømt seg i en kinky og villig kvinne Anonymkode: 938fe...574
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Når du er nå inne på det; hvor stort er dette miljøet? Anonymkode: c68a9...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du er nå inne på det; hvor stort er dette miljøet? Anonymkode: c68a9...9e9 Godt spørsmål. Jeg har vært med en del ganger opp gjennom årene, og ser alltid nye ansikter. Men jeg kjenner ikke til hvor stort det er totalt sett, jeg bare melder meg på når det er i Oslo-området og jeg har tid TS Anonymkode: 938fe...574
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Det er uforskammet frekt av et virus å dukke opp slik og risikere å ødelegge dogging-sesongen! Er ikke så nøye om folk blir syke og kanskje til og med dør, men TS går glipp av dogging. For en katastrofe! Anonymkode: 11558...210 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Dogging = ha sex offentlig sted mens folk ser på, eller misforstår jeg nå? Var det jeg konkluderte med etter 30 sek på google... Anonymkode: 4c8af...a91
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Fortsetter dette å spre seg vil det vel påvirke alt av tilfeldig sex. Tviler på at folk er interessert i å ha one night stands hvis halvparten av folket har corona.... Anonymkode: e3f64...d4d
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt spørsmål. Jeg har vært med en del ganger opp gjennom årene, og ser alltid nye ansikter. Men jeg kjenner ikke til hvor stort det er totalt sett, jeg bare melder meg på når det er i Oslo-området og jeg har tid TS Anonymkode: 938fe...574 Ser dere virkelig ansikter og?😁😇 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Corona er luftveis virus er du frisk og rask pul i vei
draug 75 Skrevet 29. februar 2020 #9 Skrevet 29. februar 2020 Nå er jeg ikke helt upåvirket av minner om den nytelsen det gir meg når muskler i vagina og anus trekker seg sammen når eierinnen hoster. Ei skikkelig hostekule og jeg er i himmelen. Må jo kunne bli en fantastisk ekstra dimensjon på doggingsesongen av det?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #10 Skrevet 29. februar 2020 Påvirkes dogging av forkjølelse i nevneverdig grad. Anonymkode: 1bff2...d58
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #11 Skrevet 29. februar 2020 Ekkel tråd. Anonymkode: 146d8...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå