AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Folk som deler bursdagshilsener andre har lagt ut på sin story. Er det bare jeg som synes det er kleint at bursdagsbarnet deler? Blir jo litt som å «se så mange venner jeg har som legger ut gratulasjon på story til meg». Ser virkelig ikke greia med det, folk flest driter jo i bursdagshilsener andre får? Anonymkode: ff34e...7c0 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Kleint, ja. Anonymkode: 8cfaf...560 3
Sam Jones Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 På Facebook kan vel folk legge selv i storyen din. Lå mange i min, men det var ikke jeg som hadde lagt dem der.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Men altså, blir ikke hilsenene automatisk lagret på bursdagsbarnets story? Anonymkode: bf846...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Reagerer ikke på det, men er kanskje generasjonsforskjeller. Jeg er i midten av 20-årene og det er helt normalt, ingen av min omgangskrets som ville tenkt det var kleint. Anonymkode: a0805...894
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men altså, blir ikke hilsenene automatisk lagret på bursdagsbarnets story? Anonymkode: bf846...e2f Nei, ikke på Instagram. Facebook blir se kanskje det men ikke på Instagram. Da må man selv dele den andre personen sin story. Anonymkode: ff34e...7c0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reagerer ikke på det, men er kanskje generasjonsforskjeller. Jeg er i midten av 20-årene og det er helt normalt, ingen av min omgangskrets som ville tenkt det var kleint. Anonymkode: a0805...894 Og jeg er i midten av slutten av 20-årene og synes sånt er kleint. Det er heller ikke vanlig i min omgangskrets. Men så er ikke min omgangskrets veldig selvsentrerte på sosiale medier heller, og det er sjeldent det kommer rene selfies uten en historie bak. Synes egentlig selfies er det kleineste, hvorfor legge ut så mange bilder av sitt eget tryne? Hvorfor tror man at andre er så interessert i å se det liksom? Anonymkode: 1fedc...d53 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå