Mannen81 Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Jeg tenner enormt på å utsette orgasmen til kona så lenge som mulig før jeg lar henne komme når jeg sleiker henne. Grunnen til dette går vel mest på at jeg innbiller meg at desto lenger hun blir «pint», desto kraftigere kommer hun. Problemet med dette er at jeg ikke får holdt på så lenge som jeg ønsker. Når hun nærmer seg klimaks senker jeg tempoet med tunge og fingre til minimum, og tar i tillegg små korte pauser hele tiden. Allikevel klarer hun ikke å holde igjen, og kommer PLUTSELIG og voldsomt uten noen særlig forvarsel. Kanskje det er noen andre her inne som har noen tips jeg kan forsøke meg på som gjør at jeg kan holde henne på kanten enda lenger før jeg lar henne komme? Per nå tar det vel 15-20min fra jeg begynner å sleike til hun kommer, mens jeg gjerne skulle holdt på MYE lenger...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, Mannen81 skrev: Jeg tenner enormt på å utsette orgasmen til kona så lenge som mulig før jeg lar henne komme når jeg sleiker henne. Grunnen til dette går vel mest på at jeg innbiller meg at desto lenger hun blir «pint», desto kraftigere kommer hun. Problemet med dette er at jeg ikke får holdt på så lenge som jeg ønsker. Når hun nærmer seg klimaks senker jeg tempoet med tunge og fingre til minimum, og tar i tillegg små korte pauser hele tiden. Allikevel klarer hun ikke å holde igjen, og kommer PLUTSELIG og voldsomt uten noen særlig forvarsel. Kanskje det er noen andre her inne som har noen tips jeg kan forsøke meg på som gjør at jeg kan holde henne på kanten enda lenger før jeg lar henne komme? Per nå tar det vel 15-20min fra jeg begynner å sleike til hun kommer, mens jeg gjerne skulle holdt på MYE lenger... Nei. Anonymkode: 4521f...b78 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Ja, ha. Tenkt tanken å sette på værmeldingen med Gislefoss som et. Lite avbrekk når du merker at hun nærmer seg? Anonymkode: 40371...81f 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 4521f...b78 Samme tenkte jeg. Edging av kvinner gjør ikke situasjonen noe bedre. Edging er kvinneidrett. Anonymkode: 5adb8...81b
Jodaneida Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Da må du ta pauser oftere, og tidligere enn det du gjør nå.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Det hjelper ikke å holde på i et roligere tempo når hun først er på tur å komme. Da er terskelen blitt så høy at hun tåler mindre. Snakker av egen erfaring. Mitt tips er å stoppe opp og tease henne med noe annet hun liker 😙 Anonymkode: 623dc...0d8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 Utsettelse ender som oftest med at jeg ikke kommer i hele tatt, da er det bedre å evt få henne til å komme flere ganger. Anonymkode: 667e2...96c 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Så negative folk er her da. Som kvinne vil jeg si at jeg hadde satt stor pris på innsatsen! Min første orgasme er alltid sterkest og varer lengst, hvis jeg i utgangspunktet er sliten er jeg «ferdig» etter første orgasme. Liker derfor nettopp denne delen av sexen aller best, altså frem til første orgasme. Bra det finnes menn som deg! Har dessverre ingen gode tips, jeg er sånn at når jeg først har nådd «point of no return» så kan jeg nærmest tenke meg til orgasmen, derfor er det mulig du lar det gå akkurat litt for langt før du pauser. Anonymkode: 0386b...d33 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 Jeg selv er veldig glad i "erting" på den måten. Men 20 min hadde holdt mer enn nok. Går det for lang tid dør bare momentet av seg selv, og jeg har ikke sjanse til å komme. Men hva sier fruen? Hvor lenge syntes hun det er greit? Det er vel det viktigste. Anonymkode: 8921e...5e6 2
Mannen81 Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så negative folk er her da. Som kvinne vil jeg si at jeg hadde satt stor pris på innsatsen! Min første orgasme er alltid sterkest og varer lengst, hvis jeg i utgangspunktet er sliten er jeg «ferdig» etter første orgasme. Liker derfor nettopp denne delen av sexen aller best, altså frem til første orgasme. Enig i dette. Om jeg holder på lenge nok føles det nesten ut som om hun nyter det å være helt på kanten like mye som selve orgasmen. Derfor jeg gjerne skulle holdt på enda lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå