Gå til innhold

Innkalt på møte med sjefen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det lovlig å bli kalt inn til et møte uten å få agenda først. Hvis ikke hadde det vært særdeles mange lovbrudd rundt om i landet!

Anonymkode: e8f36...7e4

Jeg vet ikke om du la merke til "-tegna rundt lovlig? 

Anonymkode: 39557...424

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spørre hva der gjelder så du har mulighet til å eventuelt ha med verneombud eller tillitsvalgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ER spesielt å ikke få vite noe om hva det gjelder når lederen din og lederen over der igjen kaller seg inn til møte. Jeg hadde bare bedt om å få vite hva det gjelder og om det er noe du trenger å forberede deg til. 

Anonymkode: dfc5b...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.2.2020 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Det er min situasjon nå. Deprimert og langtidssykemeldt. Tror ikke jeg klarer og gå tilbake til jobben min, og vet ikke om jeg noen gang tør å begynne på en ny arbeidsplass. Har aldri tidligere vært psykisk syk.

Anonymkode: 790f0...aae

Bytt jobb! Jeg var i samme situasjon jeg også og gruet meg veldig til å skifte jobb. Både fordi jeg likte oppgavene i seg selv og var usikker på om jeg ville få tilsvarende. Men også fordi jeg var redd for at jeg ikke ville yte godt nok i ny jobb og ikke få videre ansettelse.

I ettertid angrer jeg ikke et sekund, og ser hvor mye det har å si hvis man har feil leder og feile kolleger rundt seg. Folk som drar deg ned og psyker deg ut fremfor å støtte og være samarbeidsvillige.

Jeg lyttet mye til sangen "Risk" av Jahn Teigen da jeg var i prosessen, hvor han synger "Å aldri ta en risk, er den største risken man kan ta". Med andre ord, ikke bli værende et sted hvor du mistrives bare fordi du ikke vet hva nytt du går til.

Anonymkode: bc6e2...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...