Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linni Meister reklamerer for Nutrilashes vippe/bryn serum, og påstår at hun kun har naturlige vipper og at de har blitt så lange med akkurat dette vippeserum et. Hun har jo alltid hatt vipper som er et par cm lange, og jeg ser faktisk ikke forskjell på når hun bruker vippe extensions, løsvipper eller de hun har nå. Lyver hun alle kan man faktisk få så lange vipper med Nutrilashes? 

Anonymkode: 75531...91f

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linni Meister reklamerer for Nutrilashes vippe/bryn serum, og påstår at hun kun har naturlige vipper og at de har blitt så lange med akkurat dette vippeserum et. Hun har jo alltid hatt vipper som er et par cm lange, og jeg ser faktisk ikke forskjell på når hun bruker vippe extensions, løsvipper eller de hun har nå. Lyver hun alle kan man faktisk få så lange vipper med Nutrilashes? 

Linni sin mor var fra Sri Lanka. Derfor har hun lange og fyldige vipper :)

Anonymkode: 0f1c4...aba

• Liker 1
Skrevet

Gener har nok alt å si. Tipper Nutrilash har betalt linni for å si det hun sier, det trenger ikke nødvendigvis være sant.

Når det har sagt så har jeg hatt svært positiv erfaring med iglow sitt serum. På et punkt ble de så lange at jeg måtte stoppe. Ble vanskelig å sminke seg og det så faktisk litt rart ut. Serumer funker nok til en viss grad men ikke alle vil ha de samme resultatene. :)

Anonymkode: 5f090...3c9

Skrevet

De som finner opp midler som får hår til å gro har et enormt mye større marked en vipper.

Anonymkode: c0775...25a

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gener har nok alt å si. Tipper Nutrilash har betalt linni for å si det hun sier, det trenger ikke nødvendigvis være sant.

Når det har sagt så har jeg hatt svært positiv erfaring med iglow sitt serum. På et punkt ble de så lange at jeg måtte stoppe. Ble vanskelig å sminke seg og det så faktisk litt rart ut. Serumer funker nok til en viss grad men ikke alle vil ha de samme resultatene. :)

Jeg brukte også iglow sitt serum en periode men fikk ikke jevn vekst på vippene. Det kom innimellom lange tynne vipper og det så litt rart ut, og til slutt fikk jeg betennelse langs vipperoten så jeg måtte slutte. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De som finner opp midler som får hår til å gro har et enormt mye større marked en vipper.

Anonymkode: c0775...25a

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iglow virker ikke lenger. Det pleide å være fantastisk, men nå virker det ikke 

Anonymkode: ca312...7c0

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iglow virker ikke lenger. Det pleide å være fantastisk, men nå virker det ikke 

Anonymkode: ca312...7c0

Tja. Når prøvde du serumet sist?
Jeg kjøpte en tube like etter at de fikk tyn i media for å vistnok inneholde en ulovlig ingrediens. Jeg husker at jeg var skuffet og syntes ikke jeg fikk samme resultat som første gangen jeg brukte iglow.
Nå nylig gikk jeg derimot til innkjøp av en til tube for bare 1 mnd siden og er så langt ganske fornøyd. Vippene har blitt lengre - spesielt vippene i ytterkantene. Aner ikke hva de holder på med, men serumet gir iallefall gode resultater nå, etter min erfaring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...