Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Guttungen er dønn sikker på at han så ham utenfor City denne uken. Om det var i går eller forrige dagen, husker jeg ikke, men han er skråsikker på at det var ham.

Noen som vet? Konsert eller noe...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det er et eller annet. Tror det er konsert.

Gjest festlig
Skrevet

jada bandet hans, motley crue spiller i oslo spektrum i kveld så det kan godt hende han var på shoppingtur på city! :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

Så morsomt da. Guttungen reagerte på at ingen reagerte på at han gikk der. Ingen så på ham, ingen snudde seg eller noe... han fikk gå helt i fred med to kompiser.

Gjest festlig
Skrevet

bra for ham, så ville ingen gått bort til ham for å slå av en prat eller kjefte for at han er konebanker :tunge1:

Gjest LilleSol i.i
Skrevet
Skulle gjerne hilst på han jeg. :sjarmor:

Jeg også 8)

Var på konserten, knallbra

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har sett han i filmen som han og Palmela la ut på nettet. Ikke mye å skryte av, men jeg synes ikke noe om han. Ikke er han kjekk og nusikken har jeg ikke hørt så mye på..

Skrevet

Jeg syns Vince Neil var såååå pen før i tiden... Og jeg var skikkelig Mötley Crue-fan. Masse plakater på veggene. Men det gikk over, heldigvis. Jeg byttet dem ut med Metallica!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Oi.. Han skulle likt å møtt.. Synes han er så utrooolig digg :sjarmor:

Skrevet

syns han tommy fyren er ganske så ekkel...fettete hår,skitten og slapp,og narkis,alkis,og gudan vet hva.... :o men hver sin smak :wink:

Skrevet

Ja, Tommy Lee var i Oslo her om dagen! Morsomt for gutten din at han så ham.. han spurte ikke om autograf da?

-Og ja Tommy Lee er deilig! Jeg liker vanligvis ikke den typen, men gjør et unntak for pamelas ex :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Guttungen satt på bussen og så ham gjennom vinduet - men han ville neppe spurt om autografen uansett. Han er liksom ikke sånn...

Jeg likte heller ikke Tommy Lee før, etter bare å ha sett bilder av ham og lest all dritten om ham, men så så jeg et intervju med ham... og fyren har sjarm og utstråling, ingen tvil om det faktisk.. Men at han er bra for noen, det tror jeg ikke :wink:

Gjest evanka
Skrevet

er et sant at han har "pamela" tatovert på penisen sin? :s er det noen kvinner som ville blitt pult av ham med ei annen dames navn på penisen da?

Gjest gjest1
Skrevet
er et sant at han har "pamela" tatovert på penisen sin? :s er det noen kvinner som ville blitt pult av ham med ei annen dames navn på penisen da?

hahaha - om fyren hadde vært digg hadde det brydd meg midt i ryggen hva som stod tatovert på penisen hans. Men nå er ikke jeg av den nærtagende, sentimentale og romantiske typen heller da.... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

:o Går sånt an.....?

Gjest evanka
Skrevet

han skrøt jo slik av det da de var gift, at på penisen hans stod det PA men når den var erigert stod det pamela :roll:

Skrevet

Kjekk type, ja. :-) Har sans for rockere..

(Han og Nikki Sixx hadde visst gått rundt i Oslo og kikket på jenter - sto det i Se & Hør.... :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...