Rogadame Skrevet 11. mars 2020 #81 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forklart dette i denne tråden, var det ikke voksne som kunne forklare deg det? Anonymkode: e5d6f...0c9 Dårlig hersketeknikk , håper du ikke tror jeg blir fornærmet ? 😄 Vi alle forstår jo at grunnen til du ikke vil komme med dokumentasjon på dine påstander er at de ikke finnes 🙂 Ha en fin dag da "ateist-hater "-takk for nok en underholdene tråd
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2020 #82 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forteller sanheten, ferdig snakka! Anonymkode: e5d6f...0c9 ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #83 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Er selvsagt enig i dette, men ateistene sliter visst litt med det. Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2020 #84 Skrevet 11. mars 2020 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selvsagt enig i dette, men ateistene sliter visst litt med det. Anonymkode: e5d6f...0c9 Jeg har nå sett igjennom denne tråden 5 ganger, og jeg må helt ærlig si at jeg finner ikke noe sted hvor du har lagt til en link som viser til kilder som støtter dine påstander. Det eneste jeg ser er at du påstår noe uten å komme med verken dokumentasjon eller kilder til påstanden. Med mindre du tror at dine påstander er dokumentasjon og bevis. Det eneste jeg ser i denne tråden er kilder og dokumentasjon som motbevise dine påstander. Det burde ikke være så vanskelig for deg å vise til 4-5 linker til kilder og dokumentasjoner om du har det. Endret 11. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #85 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg har nå sett igjennom denne tråden 5 ganger, og jeg må helt ærlig si at jeg finner ikke noe sted hvor du har lagt til en link som viser til kilder som støtter dine påstander. Jeg skrev at jeg har forklart dette i andre tråder. Hvor mange må dette gjentas før dere forstår dette? Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2020 #86 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev at jeg har forklart dette i andre tråder. Hvor mange må dette gjentas før dere forstår dette? Anonymkode: e5d6f...0c9 Helt til du gir en link til disse trådene, noe som burde være veldig enkelt om du faktisk har gjort det. For det er umulig for meg å vite hva slags andre tråder du har svart i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå