Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mars 2020 #61 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dokumentert mine påstander, ateistene kommer med masse påstander og fornektelser uten dokumentasjon. Anonymkode: e5d6f...0c9 Fantastisk jeg er glad for å høre at du har dokumentasjon. For det betyr at det vil være null problem for deg å gi oss denne dokumentasjonen,. Om du faktisk har denne dokumentasjonen som du sier så burde det være veldig lett for deg å legge den fram. For du er vel ingen løgner ? For husk hva det står i bibelen ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Endret 9. mars 2020 av Aragorn ll Elessar 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #62 Skrevet 10. mars 2020 19 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Fantastisk jeg er glad for å høre at du har dokumentasjon. For det betyr at det vil være null problem for deg å gi oss denne dokumentasjonen,. Det har jeg gjort allerede, du får lese resten av tråden og i de andre trådene hvor ateistene har kommet på påstandene. Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2020 #63 Skrevet 10. mars 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort allerede, du får lese resten av tråden og i de andre trådene hvor ateistene har kommet på påstandene. Anonymkode: e5d6f...0c9 Jeg merker meg at du ikke gir noen dokumentasjon, Igjen husk hva det står i bibelen. ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Endret 10. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #64 Skrevet 10. mars 2020 2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg merker meg at du ikke gir noen dokumentasjon Du får lese selv, har dokumentert både i denne og andre tråder. Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2020 #65 Skrevet 10. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får lese selv, har dokumentert både i denne og andre tråder. Anonymkode: e5d6f...0c9 Husk hva bibelen sier ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #66 Skrevet 10. mars 2020 19 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Husk hva bibelen sier ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Jeg er ærlig og har dokumentert mine påstander, tydeligvis ble det for vanskelig for ateistene her inne Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2020 #67 Skrevet 10. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ærlig og har dokumentert mine påstander, tydeligvis ble det for vanskelig for ateistene her inne Anonymkode: e5d6f...0c9 ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Endret 10. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
Rogadame Skrevet 10. mars 2020 #68 Skrevet 10. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort allerede, du får lese resten av tråden og i de andre trådene hvor ateistene har kommet på påstandene. Anonymkode: e5d6f...0c9 Bud nr 8 : du skal ikke tale usant om din neste. Det foreligger ingen dokumentasjon i denne tråden at ateister har forårsaket økning av vold, aborter og fyll
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #69 Skrevet 10. mars 2020 39 minutter siden, Rogadame skrev: Det foreligger ingen dokumentasjon i denne tråden at ateister har forårsaket økning av vold, aborter og fyll Du får lese en gang til, eller spørre en voksen om hjelp. Anonymkode: e5d6f...0c9
Rogadame Skrevet 10. mars 2020 #70 Skrevet 10. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får lese en gang til, eller spørre en voksen om hjelp. Anonymkode: e5d6f...0c9 Har lest tråden flere ganger , du har ingen dokumentasjon om dette .
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #71 Skrevet 10. mars 2020 25 minutter siden, Rogadame skrev: Har lest tråden flere ganger , du har ingen dokumentasjon om dette . Du får få en voksen til å forklare deg hva jeg skrev da. Lykke til. Anonymkode: e5d6f...0c9
Rogadame Skrevet 10. mars 2020 #72 Skrevet 10. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får få en voksen til å forklare deg hva jeg skrev da. Lykke til. Anonymkode: e5d6f...0c9 Det burde ikke være noe problem for deg å kopiere dine svar hva du har av dokumentasjon til meg eller Aragon II Elessar så vi kan få lese Vi venter spent .
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2020 #73 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får få en voksen til å forklare deg hva jeg skrev da. Lykke til. Anonymkode: e5d6f...0c9 Det eneste jeg har sett du har kommet med er påstander, du har ikke kommet med en eneste kilde eller dokumentasjon til dine påstander. Det burde ikke være vanskelig når du sier du har dem. For igjen husk hva det står i bibelen ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #74 Skrevet 11. mars 2020 9 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det eneste jeg har sett du har kommet med er påstander, du har ikke kommet med en eneste kilde eller dokumentasjon til dine påstander. Har svart i andre tråder, som sagt. Lærte dere ikke å lese på livets harde skole? Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2020 #75 Skrevet 11. mars 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har svart i andre tråder, som sagt. Lærte dere ikke å lese på livets harde skole? Anonymkode: e5d6f...0c9 Du er klar over at det er du som skal bevise påstandene dine ikke sant? Det er ikke min oppgave å bevise det du sier. Det er også umulig for meg å vite hva slags andre tråder du har svart i, og om du bare skriver som AB er det umulig for meg å finne svarene siden AB koden selv om den er den samme i tråden her så er den ikke det samme i alle tråder du har svart i, Du kommer med påstander det er du som skal bevise dine påstander ikke jeg. Og siden du tydeligvis nekter å gjøre det siden du ikke har noen kilder så minner jeg deg igjen på hva det står i bibelen. ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Endret 11. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #76 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Du er klar over at det er du som skal bevise påstandene dine ikke sant? Noe jeg har gjort allerede Anonymkode: e5d6f...0c9
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2020 #77 Skrevet 11. mars 2020 (endret) ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Endret 11. mars 2020 av Aragorn ll Elessar
Rogadame Skrevet 11. mars 2020 #78 Skrevet 11. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lese selv, har dokumentert både i denne og andre tråder. Anonymkode: e5d6f...0c9 Du har skrevet du har dokumentert i denne tråden , men det er altså løgn. Det er galt å lyve som en god troende, det står i de 10 bud
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #79 Skrevet 11. mars 2020 38 minutter siden, Rogadame skrev: Du har skrevet du har dokumentert i denne tråden , men det er altså løgn. Det er galt å lyve som en god troende, det står i de 10 bud Jeg har forklart dette i denne tråden, var det ikke voksne som kunne forklare deg det? Anonymkode: e5d6f...0c9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #80 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: ".Falske leber er en vederstyggelighet for Herren, men de som går frem med ærlighet, er ham til velbehag.." Ordspråkene 12:22 Jeg forteller sanheten, ferdig snakka! Anonymkode: e5d6f...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå