Gå til innhold

Hvis man vil jobbe på en psykiatrisk avdeling, barne- og ungdomsinstitusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller lignende. Hvem kontakter man? Sjefen for en avdeling, eller den overordnede for for eksempel  hele psyk. helsenvern for barn og unge i fylket?

Anonymkode: 38ad4...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snodig spørsmål. 

Kommer da an på hva slags organisasjon det er. Er det en privat liten bedrift på en liten plass som har avtale med helfo så avtaler man direkte med leder, er det en større lokal bedrift så tar man kontakt med hr lokalt, er det en større bedrift regionalt så hører man med regionkontoret sin hr avdeling. 

Anonymkode: 862b4...03d

• Liker 1
Skrevet

Du følger med på utlyste stilliinger. :) 

Pleier å være ganske så populære stillinger dette og mange går til studenter som vil jobbe innenfor dette feltet. Gjør du det godt i praksis så for du som regel jobb. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Du følger med på utlyste stilliinger. :) 

Pleier å være ganske så populære stillinger dette og mange går til studenter som vil jobbe innenfor dette feltet. Gjør du det godt i praksis så for du som regel jobb. 

Men hvis jeg vil ha bare ekstravakter? Noen få er bedre enn ingen... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis jeg vil ha bare ekstravakter? Noen få er bedre enn ingen... 

Som sagt så er det jo å følge med på utlyste stillinger og sjekke om du kjenner noen som har gode kontakter, er som regel slik det kommer nye inn i systemet. :) Du kan jo ringe avdelingsleder ved en eventuell institusjon men det mener jeg er litt masete, de har nok å gjøre om de ikke skal få slikt mas og. De utlyser jo som regel stillingene hvis de trenger folk, ekstravakter trenge og men som jeg sa så er det som regel studentene som napper til seg de stillingene.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Som sagt så er det jo å følge med på utlyste stillinger og sjekke om du kjenner noen som har gode kontakter, er som regel slik det kommer nye inn i systemet. :) Du kan jo ringe avdelingsleder ved en eventuell institusjon men det mener jeg er litt masete, de har nok å gjøre om de ikke skal få slikt mas og. De utlyser jo som regel stillingene hvis de trenger folk, ekstravakter trenge og men som jeg sa så er det som regel studentene som napper til seg de stillingene.

Ja, jeg er redd for å virke masete. Og kontakter? Hmmmm.... tricky den også. Må tenke hardt for å finne noen som kanskje... 

Skrevet

Jeg jobber på lukket avdeling i psykiatrien, her får man ikke jobb uten å være helsefaglig utdannet evt. student innen helse. :)

Anonymkode: 49702...d0a

Skrevet

Hvilken utdanning har du? 

Anonymkode: ac6e4...027

Skrevet

Psykisk helsevern gir barn og unge er avdelinger under sykehuset, og krever i utgangspunktet helsefaglig utdanning. Du søker på stillinger utlyst fra sykehuset.

Anonymkode: e6ba5...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...