AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Vi har akkurat fått oss en kombinert vaskemaskin/tørketrommel. Vi sliter veldig med å få slangen til vanntilførselen tett av en eller annen grunn, så den står og renner mens vaskemaskinen går. Vi skal nok få det til, men etter å ha prøvd noen dager med forskjellige ting må jeg vaske. Men så er det tørk i tørketrommel. Må vannet være på mens tøyet tørker? Eller kan jeg skru igjen kranen da? Takk for svar! Anonymkode: 8551a...0c6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Vanntilførselen må ikke være på, men utløpsslangen må være klar. Ellers kan det være det er en sperre der som gjør at maskinen ikke starter om det ikke er koblet til, men det kan du jo bare prøve. Jeg ville dog latt slangen sitte på, og heller vridd om stoppkrana slik at du slapp lekkasjer. Anonymkode: b4113...38f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Jeg vil tro at det går greit å skru av kranen når det bare er trommelen som går, ja.. Om du er i tvil, kan du jo ta en titt i bruksanvisningen du fikk med. Utløpsslangen må jo være på ihvertfall (om dere har det). Tørketrommelen min har en egen oppsamlingsboks for vannet, så denne må tømmes manuelt etter bruk. Anonymkode: 0c93c...149
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Takk for svar. Står ikke noe i bruksanvisningen om dette, og jeg har aldri hatt tørketrommel før. Sikkert et innlysende svar på dette, men greit å høre med folk som har peil på det. -TS Anonymkode: 8551a...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå