AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Fostår ikke helt hvordan dette fungerer det egentlig? Får man da lån bare fra kommunen man holder til? Eller kan man søke i Husbanken hos flere kommuner , si hvis man ikke finner noe der man bor, men det er to nabokommuner hvor det er mer antall leiligheter/hus... ?? Kan man søke to kommuner samtidig hvis det er nabokommuner? Noen som vet noe om dette eller har erfaring? Anonymkode: 30934...59c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Hvis du tenker på startlån så kan du bare søke kommunen du bor i, og det kreves som regel en minstebotid på i alle fall to år. Anonymkode: eb3b4...3bd
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tenker på startlån så kan du bare søke kommunen du bor i, og det kreves som regel en minstebotid på i alle fall to år. Anonymkode: eb3b4...3bd Nei det er ikke riktig. Da jeg søkte i husbanken så søkte jeg i kommunen jeg skulle flytte til. Du må søke i den kommunen du bor i eller den du skal flytte til. F.eks bor du i Tromsø og vil flytte til Kongsvinger så må du søke i Kongsvinger. Anonymkode: ee5ea...2fe
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 På 27.2.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke riktig. Da jeg søkte i husbanken så søkte jeg i kommunen jeg skulle flytte til. Du må søke i den kommunen du bor i eller den du skal flytte til. F.eks bor du i Tromsø og vil flytte til Kongsvinger så må du søke i Kongsvinger. Anonymkode: ee5ea...2fe Stemmer dette? Men hva om man allerede har søkt, men fant ut at man heller vil bo i kommunen over? Anonymkode: 30934...59c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Da det blir lettere å besøke familie osv. Anonymkode: 30934...59c
Gjest Fallabella Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: ingen som vet ? Anonymkode: 30934...59c Dette varierer så sjekk opp for din aktuelle kommune.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: ingen som vet ? Anonymkode: 30934...59c Du MÅ jo uansett sjekke opp påstandene folk kommer med her med sikre kilder, så hvorfor ikke bare gå rett til kildene? Anonymkode: bb9cd...4ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå