AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig at en jeans skal vare før de blir løse rundt hofter og rompen og slitt i stoffer på knærne og da alt fra dyre jeans(Levis osv) til billigere Jeans(nakd osv) har erfaring at dr denim og Gina tricot jeans blir løse etter to mnd (ikke de svarte) Anonymkode: 45abf...28c
Kjempen Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Du kjøper dem for store. Kjøp trangere jeans. 2
frujeans Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Alle jeans går ut litt. Jeg pleier å kjøpe de så trang som jeg kan få på meg, da sitter de pent på over lang tid. Jeg har for det meste Levis, Gina og BikBok. Alle sitter trangt på selv etter en dag. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 kjøpt sånn att de sitter ganske stramt(Gina og dr denim), men føler de blir stygge etter 2 mnd uansett kan jo alltids prøve å kjøpe XS men den blir jo sikkert som pølse skinn som revner 🤪 Anonymkode: 45abf...28c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 On 3/3/2020 at 1:55 PM, AnonymBruker said: kjøpt sånn att de sitter ganske stramt(Gina og dr denim), men føler de blir stygge etter 2 mnd uansett kan jo alltids prøve å kjøpe XS men den blir jo sikkert som pølse skinn som revner 🤪 Anonymkode: 45abf...28c Det tror jeg ikke dem gjør Anonymkode: 89340...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå