Gjest Gjest 20 Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Hei! Noen som har kjøpt kjole hos på www.lisenett.no? Er kjolene like fine i virkeligheten som på bildene? Kvalitet/pris/størrelser/service, er dere fornøyde? Klem fra vordende brud.. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har ikke handlet kjole fra lisenett, men en del annet - og jeg er kjempefornøyd med servicen. Når skoene mine ble forsinket fikk jeg en mail som beklaget og forklarte hvordan ting lå an. Det var positivt syns jeg! K
Gjest Jeg synes Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Jeg synes ikke kjolene der er fine, kvaliteten på stoffet minner om litt dårlig for-stoff. Blir litt... gardin!
linky Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Jeg synes ikke kjolene der er fine' date=' kvaliteten på stoffet minner om litt dårlig for-stoff. Blir litt... gardin![/quote'] Gardin...
Gjest gjest nå Skrevet 10. juni 2005 #5 Skrevet 10. juni 2005 :o :o De var da slett ikke rimelige. Skal noe til før en kommer inn i de størrelsetabellene og hvis en plusser på alle tileggene blir de utrolig dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå