Gå til innhold

Bør Widerøe stanse alle flygninger inntil videre som følge av Coronaviruset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 39c39...222

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 23b4d...bf1

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8f9b9...89e

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener at man umiddelbart bør begrense all unødvendig flygning som ferieturer og be folk bruke maske på både innelands-og utenlandsflygninger i går. Mener og der bør vurderes bruk av maske på all offentlig transport for å begrense smitte. 

Anonymkode: 6b1fb...bc1

Skrevet

*Korona

Anonymkode: 22298...f4a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at man umiddelbart bør begrense all unødvendig flygning som ferieturer og be folk bruke maske på både innelands-og utenlandsflygninger i går. Mener og der bør vurderes bruk av maske på all offentlig transport for å begrense smitte. 

Lar seg vanskelig gjøre, da det ikke er masker å oppdrive.

Anonymkode: b7ebf...7ca

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

For et hysteri. 

Anonymkode: 62762...458

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor Widerøe spesifikt? 😂 

Anonymkode: f8ebb...54b

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lar seg vanskelig gjøre, da det ikke er masker å oppdrive.

Anonymkode: b7ebf...7ca

Oppdaget akkurat det selv. Da får man bare avvise folk som ikke har smitteutstyr. Problemet er jo at folk bare durer på som normalt og ikke skjønner konsekvensene av det viruset får lov til å spre seg. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget akkurat det selv. Da får man bare avvise folk som ikke har smitteutstyr. Problemet er jo at folk bare durer på som normalt og ikke skjønner konsekvensene av det viruset får lov til å spre seg. 

Det sprer seg uansett. Sakte spredning er målet. Og det klarer vi helt utmerket i Norge her hvor vi ikke lever så tett. 

Anonymkode: 62762...458

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor Widerøe spesifikt? 😂 

Anonymkode: f8ebb...54b

Widerøe har vært i vinden i det siste og derfor er det inntil videre et logisk valg.

Anonymkode: 39c39...222

• Liker 1
Skrevet

SAS bør vel.

Anonymkode: ae189...22e

Skrevet

Det tror jeg ikke gjør så stor forskjell. Men jeg synes at alle offentlige transportmidler, flyplasser, kjøpesenter og annet med stor bevegelse av mennesker bør intensivere vask og også vurdere hvilke vaskemiddel de bruker. Alkohol hjelper ikke mot Norovirus, så kanskje rullere på vaskemiddel til vi vet med sikkerhet hva som er mest effektivt et en tanke. 

Det tror jeg kan være nyttig. I mellomtiden får vi holde hendene i lommene, være flink med håndvask og være mer hensynsfull enn vi bruker. Vær hjemme om du er syk! 

Anonymkode: 7ebfa...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...