Havfrue8 Skrevet 28. februar 2020 #21 Del Skrevet 28. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk til alle som sier det fortsatt er håp så lenge mensen holder seg bort ❤️ Og dere som kom med konklusjonen om at jeg nok ikke er gravid, selv om jeg ikke har fått mensen, vær forsiktig med slike konklusjoner. Selv om testen er negativ så har jeg ikke fått mensen, dermed kan dere ikke konkludere med at jeg ikke er gravid. Mitt innlegg handler ikke om hvorfor jeg ikke er gravid, men mer om at det ikke er tegn til mensen, viktigheten av morgenurin til den testen jeg har tatt, og det å bli mer klok på disse testene. Som dere ser har jeg aldri prøvd den type test. Ts Anonymkode: 5a8d9...bd9 Skjønner deg veldig godt. Ikke la deg såre av usympatiske mennesker ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 5. mars 2020 #22 Del Skrevet 5. mars 2020 På 27.2.2020 den 10.54, AnonymBruker skrev: Positiv el test 12. februar, ikm igår/i dag. Holdt ut og testet ikke før i dag, men ikke med morgen urin (trodde ikke det skulle ha noe å si på ikm dagen). Men, negativ var den og ingen tegn til mensen... 😕 jeg gir opp snart. Anonymkode: 5a8d9...bd9 Hei! Jeg er i samme situasjon som du var i, nå... Hvordan gikk det med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå