AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Del Skrevet 27. februar 2020 Positiv el test 12. februar, ikm igår/i dag. Holdt ut og testet ikke før i dag, men ikke med morgen urin (trodde ikke det skulle ha noe å si på ikm dagen). Men, negativ var den og ingen tegn til mensen... 😕 jeg gir opp snart. Anonymkode: 5a8d9...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 27. februar 2020 #2 Del Skrevet 27. februar 2020 Har du tatt en tidligtest, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Del Skrevet 27. februar 2020 Ikm er vel kanskje ikke før i morgen hvis du har 14 dager lutealfase og regner fra 14. feb..... Men testen ville nok vært positiv nå om du er gravid. Anonymkode: 8bfe8...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 27. februar 2020 #4 Del Skrevet 27. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikm er vel kanskje ikke før i morgen hvis du har 14 dager lutealfase og regner fra 14. feb..... Men testen ville nok vært positiv nå om du er gravid. Anonymkode: 8bfe8...ff0 Lutealfasen varierer jo, ikke gitt at den er på 14 dager.. I tillegg produserer alle HCG forskjellig avhengig av når egget har festet seg. Ikke sikkert denne testen gir utslag nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Del Skrevet 27. februar 2020 12 minutter siden, Havfrue8 skrev: Har du tatt en tidligtest, da? Tenker du tidlig på dagen? Tok ved 10-tiden, trodde denne testen skulle fange alt mulig. Ts Anonymkode: 5a8d9...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Del Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, Havfrue8 skrev: Lutealfasen varierer jo, ikke gitt at den er på 14 dager.. I tillegg produserer alle HCG forskjellig avhengig av når egget har festet seg. Ikke sikkert denne testen gir utslag nå. Ideelt sett er den 14 dager. Og jeg skriver jo hvis.... Anonymkode: 8bfe8...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Del Skrevet 27. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikm er vel kanskje ikke før i morgen hvis du har 14 dager lutealfase og regner fra 14. feb..... Men testen ville nok vært positiv nå om du er gravid. Anonymkode: 8bfe8...ff0 Pleier å ha symptomer og spotting før ikm, men ingenting nå. Har annerledes symptomer som tørre og sprukne lepper og vondt i korsryggen. Får holde ut et par dager til med unntak mensen kommer. Anonymkode: 5a8d9...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Del Skrevet 27. februar 2020 Tørre lepper er ikke et symptom på graviditet.. vondt i korsryggen kan være at du snart venter mens. Når du slapper av og ikke tenker på at du er gravid er den dagen du faktisk blir det. Det er alt for mange damer som stresser rundt det med å bli gravid at de rett å slett ikke blir det. Ta livet med ro så skjer det vist det er ment å skje. Jeg stresset i 3 mnd, 4 mnd gav jeg opp og gadd ikke tenke på det, ble gravid og da hadde jeg sex 3 dager før eggløsning og dagen etter eggløsning. Er nå 12+6 Anonymkode: 6e557...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Del Skrevet 27. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du tidlig på dagen? Tok ved 10-tiden, trodde denne testen skulle fange alt mulig. Ts Anonymkode: 5a8d9...bd9 Ikke nødvendigvis. Egget kan feste seg så sent som 12 dager etter eggløsning, og da vil en digital test ikke være følsom nok til å fange opp så tidlig, iallfall om du ikke brukte morgenurin:) håpet er ikke ute før tante er kommet👌🙏 Anonymkode: 500b2...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Del Skrevet 27. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tørre lepper er ikke et symptom på graviditet.. vondt i korsryggen kan være at du snart venter mens. Når du slapper av og ikke tenker på at du er gravid er den dagen du faktisk blir det. Det er alt for mange damer som stresser rundt det med å bli gravid at de rett å slett ikke blir det. Ta livet med ro så skjer det vist det er ment å skje. Jeg stresset i 3 mnd, 4 mnd gav jeg opp og gadd ikke tenke på det, ble gravid og da hadde jeg sex 3 dager før eggløsning og dagen etter eggløsning. Er nå 12+6 Anonymkode: 6e557...281 For meg er tørre lepper et symptom på graviditet, hadde det sist også, men det endte desverre med SA. Stresser ikke noe spesielt, men var sikker på at testen skulle være positiv i dag, alt gikk jo etter planen... Ts Anonymkode: 5a8d9...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #11 Del Skrevet 27. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Egget kan feste seg så sent som 12 dager etter eggløsning, og da vil en digital test ikke være følsom nok til å fange opp så tidlig, iallfall om du ikke brukte morgenurin:) håpet er ikke ute før tante er kommet👌🙏 Anonymkode: 500b2...fd2 Får holde ut et par dager til og håper tante holder seg langt unna 🙏 Anonymkode: 5a8d9...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 27. februar 2020 #12 Del Skrevet 27. februar 2020 Du burde heller bruke tidlig test når du tester såpass tidlig 😊 blir fort dyrt hvis du tester med ukeindikator, den kan du heller bruke når du har fått positivt med en mer sensitiv test 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #13 Del Skrevet 27. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Egget kan feste seg så sent som 12 dager etter eggløsning, og da vil en digital test ikke være følsom nok til å fange opp så tidlig, iallfall om du ikke brukte morgenurin:) håpet er ikke ute før tante er kommet👌🙏 Anonymkode: 500b2...fd2 Sjansen for at egget fester seg 12 dpo er nesten ikke eksisterende, 5-7 dager er det normale. Ts, tviler på at du er gravid. Anonymkode: 95b98...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #14 Del Skrevet 27. februar 2020 46 minutter siden, Cer3s skrev: Du burde heller bruke tidlig test når du tester såpass tidlig 😊 blir fort dyrt hvis du tester med ukeindikator, den kan du heller bruke når du har fått positivt med en mer sensitiv test 🤩 Ja, du sier noe der 😀 Gir et par dager også bruker tidlig test, for some reason hadde jeg troa på den testen og trodde til og med morgen urin ikke var viktig. Anonymkode: 5a8d9...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #15 Del Skrevet 27. februar 2020 Men hva er grunnen for at du mener den burde vært positiv? Noe spesielt i forhold til vanlig? Anonymkode: 11d63...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #16 Del Skrevet 27. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er grunnen for at du mener den burde vært positiv? Noe spesielt i forhold til vanlig? Anonymkode: 11d63...3cf Hun har tørre og sprukne lepper. Anonymkode: 95b98...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #17 Del Skrevet 27. februar 2020 Du er nok ikke gravid. Men er du i tvil går du på butikken å kjøper en RFSU tidlig test? Anonymkode: 84eb1...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 27. februar 2020 #18 Del Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har tørre og sprukne lepper. Anonymkode: 95b98...3b7 Hun har også uteblitt mens. Voldsomt til nedlatende holdning på folk. Er ikke de fleste her inne i forumet prøvere, og vet selv hvordan det er å gå å kjenne etter gr.symptomer? Kom igjen da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 27. februar 2020 #19 Del Skrevet 27. februar 2020 Prøv en annen test TS, og spar evt de digitale til du har fått strek på en strimmeltest ❤️ Krysser fingrene for deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #20 Del Skrevet 27. februar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok ikke gravid. Men er du i tvil går du på butikken å kjøper en RFSU tidlig test? Anonymkode: 84eb1...dd7 Takk til alle som sier det fortsatt er håp så lenge mensen holder seg bort ❤️ Og dere som kom med konklusjonen om at jeg nok ikke er gravid, selv om jeg ikke har fått mensen, vær forsiktig med slike konklusjoner. Selv om testen er negativ så har jeg ikke fått mensen, dermed kan dere ikke konkludere med at jeg ikke er gravid. Mitt innlegg handler ikke om hvorfor jeg ikke er gravid, men mer om at det ikke er tegn til mensen, viktigheten av morgenurin til den testen jeg har tatt, og det å bli mer klok på disse testene. Som dere ser har jeg aldri prøvd den type test. Ts Anonymkode: 5a8d9...bd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå