AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 De siste ukene så har sex lysten min blitt utrolig stor, noe den ikke var for noen uker siden! Kjæresten jobber nattevakt og jeg jobber på dagtid! Hver dag når jeg kommer hjem går jeg inn på soverommet og under dyna, og slikker kjæresten, hun våkner med en gang å ligger der å nyter det. Etterpå så har vi heftig sex! Jeg håper ikke denne sexdriven min forsvinner, for jeg vet dama ikke får nok sex! Hun sier stopp de gangene hun er sår i musa! Noen flere som plutselig fikk det sånn? Anonymkode: ce62f...97c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De siste ukene så har sex lysten min blitt utrolig stor, noe den ikke var for noen uker siden! Kjæresten jobber nattevakt og jeg jobber på dagtid! Hver dag når jeg kommer hjem går jeg inn på soverommet og under dyna, og slikker kjæresten, hun våkner med en gang å ligger der å nyter det. Etterpå så har vi heftig sex! Jeg håper ikke denne sexdriven min forsvinner, for jeg vet dama ikke får nok sex! Hun sier stopp de gangene hun er sår i musa! Noen flere som plutselig fikk det sånn? Anonymkode: ce62f...97c Er hun gravid? Da går sexdriven opp😂👏🏻 Anonymkode: fddd6...a28
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun gravid? Da går sexdriven opp😂👏🏻 Anonymkode: fddd6...a28 Nei hun er ikke gravid 😄 Vet ikke om det er hennes sexdrive du referer til, men det er altså min sexdrive som har skutt til værs Anonymkode: ce62f...97c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen flere som plutselig fikk det sånn? Plutselig? Nei, denne lysten har aldri vært plutselig for meg. Men det blir for mye for dama rett og slett. Jeg må vise hensyn. Men det gjør det bare ekstra deilig når hun gir meg tilgang. Du er heldigere sånn sett, misunner deg virkelig. Anonymkode: ce359...1be
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Plutselig? Nei, denne lysten har aldri vært plutselig for meg. Men det blir for mye for dama rett og slett. Jeg må vise hensyn. Men det gjør det bare ekstra deilig når hun gir meg tilgang. Du er heldigere sånn sett, misunner deg virkelig. Anonymkode: ce359...1be Lysten min har vært sånn før også, men plutselig så forsvant den. Men nå er den tilbake for fult, pluss mer og kanskje. TS Anonymkode: ce62f...97c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lysten min har vært sånn før også, men plutselig så forsvant den. Men nå er den tilbake for fult, pluss mer og kanskje. TS Anonymkode: ce62f...97c Kanskje har det noe med arbeidstiden deres å gjøre? Men du, stell pent med henne, ikke ta fra henne nødvendig hvile og søvn, du har en skikkelig skatt å ta vare på her! Anonymkode: ce359...1be
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje har det noe med arbeidstiden deres å gjøre? Men du, stell pent med henne, ikke ta fra henne nødvendig hvile og søvn, du har en skikkelig skatt å ta vare på her! Anonymkode: ce359...1be Hun var arbeidsledig først, så har nok ikke noe med det. Jeg tar ikke fra henne nødvendig hvile, jeg kommer hjem seinere en normalt da jeg pendler med tog, så hun har fått hvilen sin, og hun sier som oftest til meg når jeg skal vekke henne før hun legger seg, så jeg vekker henne ikke noe før det, men som regel er det rett etter jeg kommer hjem om dagene. Men tror hun liker at jeg bruker tungen min som vekkerklokke! Denne damen er virkelig verdt å ta vare på ja! Ikke bare for sexen, men hun er virkelig i nydelig person tvers igjennom! Jeg beklager for mulige skrivefeil,men jeg sitter på jobb, så skriver bare fort ned svar til dere som svarer meg! : D TS Anonymkode: ce62f...97c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun var arbeidsledig først, så har nok ikke noe med det. Jeg tar ikke fra henne nødvendig hvile, jeg kommer hjem seinere en normalt da jeg pendler med tog, så hun har fått hvilen sin, og hun sier som oftest til meg når jeg skal vekke henne før hun legger seg, så jeg vekker henne ikke noe før det, men som regel er det rett etter jeg kommer hjem om dagene. Men tror hun liker at jeg bruker tungen min som vekkerklokke! Denne damen er virkelig verdt å ta vare på ja! Ikke bare for sexen, men hun er virkelig i nydelig person tvers igjennom! Jeg beklager for mulige skrivefeil,men jeg sitter på jobb, så skriver bare fort ned svar til dere som svarer meg! : D TS Anonymkode: ce62f...97c Veldig bra. Satt akkurat og tenkte på å skrive om hvor deilig det er å vekke henne på denne måten. Absolutt mitt førstevalg å studere henne når hun sover, hun ser så uskyldig og fin ut. For deretter å smyge meg under dyna, lukte på den deilige varme myke huden hennes. Før jeg forsiktig legger benene hennes til rette slik at jeg kan komme til, og nyte den himmelske smaken av henne. Blir deilig kåt bare av å skrive det jeg nettopp skrev . Får nok ikke slippe til før i morgen dessverre, hun jobber i dag og i kveld. Anonymkode: ce359...1be 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig bra. Satt akkurat og tenkte på å skrive om hvor deilig det er å vekke henne på denne måten. Absolutt mitt førstevalg å studere henne når hun sover, hun ser så uskyldig og fin ut. For deretter å smyge meg under dyna, lukte på den deilige varme myke huden hennes. Før jeg forsiktig legger benene hennes til rette slik at jeg kan komme til, og nyte den himmelske smaken av henne. Blir deilig kåt bare av å skrive det jeg nettopp skrev . Får nok ikke slippe til før i morgen dessverre, hun jobber i dag og i kveld. Anonymkode: ce359...1be Enig! Jeg har gått med konstant ballespreng i to dager nå! Etter jeg sleiket henne til hun kom i går så måtte jeg ta henne bakfra når hun sto å pusset tennene! litt søl, men deilig! Fikk meg den deilige blowjoben etterpå! Anonymkode: ce62f...97c
Hunmedham Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 Obs! Husk at halvparten av forumet mener at du er en overgriper, ved at du gjør seksuelle handlinger på henne mens hun sover. Rart at de ikke har kastet seg over deg allerede 😃 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #12 Skrevet 27. februar 2020 Akkurat nå, Hunmedham skrev: Obs! Husk at halvparten av forumet mener at du er en overgriper, ved at du gjør seksuelle handlinger på henne mens hun sover. Rart at de ikke har kastet seg over deg allerede 😃 Haha! La de kalle meg en overgriper! Tror kjæresten min lar meg voldta henne med tunga når som helst! 😄 Anonymkode: ce62f...97c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #13 Skrevet 27. februar 2020 Hehe, deilig å av og til være litt plagsom når hun har det travelt, og holder på med noe annet. Noe eget ved å slikke henne når hun snakker i telefonen feks. En fordel å ha ei dame som er litt tålmodig med deg akkurat da👍 Anonymkode: ce359...1be 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #14 Skrevet 27. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, deilig å av og til være litt plagsom når hun har det travelt, og holder på med noe annet. Noe eget ved å slikke henne når hun snakker i telefonen feks. En fordel å ha ei dame som er litt tålmodig med deg akkurat da👍 Anonymkode: ce359...1be Hehe ja! Det er ofte jeg beordrer henne på soverommet for en runde i senga, hun slipper absolutt alt hun har i hendene og nesten springer inn på soverommet Anonymkode: ce62f...97c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #15 Skrevet 27. februar 2020 Lysten kan jo gå litt opp og ned i perioder, ja. Nå som det går mot vår, sol og varmere tider, merker nok mange at frosten tiner og at det begynner å smelte og renne både i bekker, åer og andre steder. Så klart kan det jo også være andre faktorer som spiller inn. Kanskje trening, kosthold osv osv. Men for min del, merker jeg det ganske godt når det lysner og går mot vår... Og man kommer ut av vinterdepresjonene osv Anonymkode: 31f89...0f0
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #16 Skrevet 27. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja! Det er ofte jeg beordrer henne på soverommet for en runde i senga, hun slipper absolutt alt hun har i hendene og nesten springer inn på soverommet Anonymkode: ce62f...97c Skulle egentlig gått til lunsj i kantina nå, men må heller skyve stolen litt lenger inn under kontorpulten og avvente til det går over Anonymkode: ce359...1be
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #17 Skrevet 27. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! La de kalle meg en overgriper! Tror kjæresten min lar meg voldta henne med tunga når som helst! 😄 Anonymkode: ce62f...97c :O:O Anonymkode: 97625...cc4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #18 Skrevet 27. februar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun var arbeidsledig først, så har nok ikke noe med det. Jeg tar ikke fra henne nødvendig hvile, jeg kommer hjem seinere en normalt da jeg pendler med tog, så hun har fått hvilen sin, og hun sier som oftest til meg når jeg skal vekke henne før hun legger seg, så jeg vekker henne ikke noe før det, men som regel er det rett etter jeg kommer hjem om dagene. Men tror hun liker at jeg bruker tungen min som vekkerklokke! Denne damen er virkelig verdt å ta vare på ja! Ikke bare for sexen, men hun er virkelig i nydelig person tvers igjennom! Jeg beklager for mulige skrivefeil,men jeg sitter på jobb, så skriver bare fort ned svar til dere som svarer meg! : D TS Anonymkode: ce62f...97c Tror ikke damer er vanskelig å be på slikt. Har daglig sex med min mann og deilig vorspiel før det, så for meg høres ikke dette unormalt ut;) Anonymkode: fa695...921 2
Bamseklemmer Skrevet 27. februar 2020 #20 Skrevet 27. februar 2020 Høres veldig sannsynlig ut TS👌 For meg er det slik at jo mere og oftere jeg slikker og slafser i meg jo mere vil jeg ha...Men den kanskje den største drivkraften min er jo å høre at de nyter det... Det finnes knapt vakrere musikk🤪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå