Gå til innhold

Selge skilt man lager selv?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har peiling på steder det er lurt å henge opp om at man tar på seg bestilinger av skilt. (male skilt for folk)

Jeg elsker å "pjukle" med slikt, og tenkte at jeg kanskje kunne dra nytte av dette. Ta på seg bestillinger hvor den som bestiller får tak i selve skiltet og forteller hva slags skrift og motiv man ønsker, så fikser jeg resten for en forholdsvis billig penge. (vil ikke ta så mye betalt da jeg egentlig gjør det for moro skyld og ikke for å tjene penger)

Lurer litt på hvor det lønner seg å "reklamere" for sånne ting...

Finnes det noen steder på internett det kan være en liten mulighet for at interessenter vil se det?

Sånn i nærområdet, er det egentlig teit å henge opp plakat på plakattavla i butikkene?

Jeg har liksom ikke tenkt på å selge noe før, men jeg har fått litt forespørsler av kolleger og sånt etterhvert, så tenkte jeg at jeg kan jo utvide "horisonten" litt... hehe... Men jeg har liksom ikke peil på hvor det lønner seg å henge opp reklame for seg selv og det man driver med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjenner noen som driver en butikk eller en kafe eller noe sånt, så kan det være en ide å lage noen ferdige skilt som du spør om å få henge opp.

Lag et som det står feks: Dørskilt males på bestilling og et annet der det kan stå ditt navn og telefonnummer.

Er du enda ivrigere kan du trykke opp noen visittkort med en adresse til en webside der du har fle eksempler og priseksempler.

Web-siden kan du også reklamere for ved å legge den som signatur på KG f.eks eller legge inn i gjesteboker og på hobbysider. (Skal se om jeg finner igjen noen adresser et sted).

Gi bort det du maler til jul, så vil folk garantert spørre hvem som har laget det. Husk å si til mottakerene at du lager på bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Web-siden kan du også reklamere for ved å legge den som signatur på KG f.eks eller legge inn i gjesteboker og på hobbysider. (Skal se om jeg finner igjen noen adresser et sted).

Ville bare si at det nok ikke er lov å legge en slik adresse i sin egen signatur. Jeg gjorde dette selv med en side med tiaraer som jeg selger, men denne fikk jeg beskjed om å ta vekk av moderatorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...