Solskinnsbolla Skrevet 10. juni 2005 #1 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei, Jeg har møtt en veldig synpatisk mann på nettet. Vi har mailet litt og vi har hatt to lange tlf samtaler og to kortere, altså kontakt hver dag denne uken(Både tlf og sms og mail.Har også sett bilder fra hans liv, har adr og fullt navn). Begge to føler det klaffer og selvfølgelig vil vi da møtes, MEN skal jeg tøre å dra til hans hjemby og evnt måtte ligge over hos han(Vi bor et lite stykke unna hverandre) eller at vi møtes på halvveien? Han skjønner tanken min, og sier at det er opp til meg. Jeg føler han er til å stole på, men det er kanskje naivt også? Må man være i forsvarsposisjon her, eller?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2005 #2 Del Skrevet 10. juni 2005 jeg ville hatt ett hotell å ligge over på, selv om han viser seg å være en flott fyr og man blir seriøst forelsket og alt det der, så er det vel rimelig greit å faktisk kunne trekke seg tilbake til hotelrommet når det blir leggetid. synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2005 #3 Del Skrevet 10. juni 2005 Greit å ha en backup-plan i alle fall. Jeg møtte en type på nett, vi skravla på nett, og på telefon, og han bestmte seg for å komme på besøk. Planen var at ved leggetid skulle han dra videre til sin søster som bodde bare et par timer fra meg, men det endte opp med at han sov over hos meg. På luftmadrass på gulvet, for all del, ikke noe annet, men da fikk vi neste dag sammen også, før han måtte dra videre. Men jeg ville ikke tatt sjangsen på å ikke ha noen backup i alle fall. (og i dag skjønner jeg ikke hvordan jeg turte å la den fyren sove over hos meg. Men vi ble sammen, han er min eks nå, men vi var sammen i et år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er jo mulig! Flere tanker om dette å møte noen fra nettet! MÅ man møtes på et offentlig sted første gangen?!...Jeg bare spør,altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. juni 2005 #5 Del Skrevet 10. juni 2005 MÅ ikke, men det kan være en fordel, synes nå jeg da. Møtes i byen et sted, rusle rundt og snakke litt, gå og spise, og se hva som skjer? (Det er omtrent slik mitt første møte med eksen var...) Men for all del, en annen jeg møtte på nettet traff jeg første gang da han sto utenfor døra mi med to brusbokser og sa "hei. denne her synte jeg hadde navnet ditt skrevet på seg. Kan jeg komme inn?" Han bodde jo bare noen få minutter unna meg da, og sov i sin egen seng all den tid jeg kjente ham. Vi var uansett bare venner, ikke noe mer (ehh, 100% hans valg det da...) Og min nåværende samboer, han møtte jeg også på nettet... Han bodde i samme blokk som meg da. Men vi møttes nok litt "offentig" de første gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjarne Skrevet 10. juni 2005 #6 Del Skrevet 10. juni 2005 Tror jag hoppar av KG nu...Men träffar ni nån kille så låt han ta in på hotell....ok..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 12. juni 2005 #7 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg traff ei jente på nettet og etter noen uker ville hun komme på besøk. Vi ble enige om at hun kunne få overnatte hos meg dersom hun syntest vi "klaffet" noe som det virket som om det gjorde... flott jente var det også, helt til 5 tida om morgenen. Da våknet jeg av at hun ristet i meg og var rasende. Da hadde hun sett i noen fotoalbum og sett bilder av meg og min ex-kone.. og blitt sjalu. Jeg var i sjokk, men kom fort til hektene. Kastet henne ut og så henne aldri igjen. Så vær forsiktig uansett, ha en backupplan. Reis til han tidlig på dagen, kos dere og se det litt an. Ta inn på hotell eller reis hjem igjen på kvelden.. mitt råd iallefall. Selv om mange er greie og virker harmløse kan man ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. juni 2005 #8 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg ville aldri avtalt overnatting hos noen jeg bare hadde snakket med på nettet. Det er naivt å stole slik på ham, du kjenner ham ikke og han kan være hvem som helst. Og selv om han ikke skulle være farlig, hva om det ikke finnes kjemi mellom dere? Litt flaut å måtte overnatte hos ham da også. Jeg ville ha møttes på halvveien, hatt et eget overnattingssted (om du finner ut at du vil overnatte hos ham likevel er jo det greit, men ha noe klart i tilfelle) og jeg ville sørget for at noen visste hvor jeg var. Bortsett fra det sier jeg lykke til. Jeg traff min kjære på nett, og vi har nå vært sammen i 6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt erfaring Skrevet 15. juni 2005 #9 Del Skrevet 15. juni 2005 -Man må gardere seg litt på dette området. Hvis jeg var deg, ville jeg aldri satset på noe overnatting første kvelden. Det har delvis med mine egne sure erfaringer å gjøre,da :cry: Og prøv å få til noe midt på dagen,lunsj,kaffe etc....om kvelden kommer alltid det evindelige spørsmålet opp til slutt om hvordan man skal ende kvelden. Du kan risikere å havne i seng med en du ikke liker, bare fordi du ikke har noe annet sted å sove. Har sjøl opplevd å ha kjempefin kontakt på nettet, fotos ser flotte ut osv.- men i virkeligheten møtes jeg av,feks :en nervøs,uflidd person som mangler tenner - og at han var pilot eller ingeniør var bare i hans fantasi........bare for å ta et referat av dt mest ekstreme. Jeg sier ikke at du kommer til å oppleve det samme som meg, men tenk igjennom diverse skrekk-scenario på forhånd, selv om det verste som kan skje, er sannsynligvis at kjemien ikke stemmer. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #10 Del Skrevet 15. juni 2005 Litt sunn skepsis bør man vel ha når man treffer en fremmed person for første gang. Greit med en back-up plan og informer en venninne el.l. om hvor du er og hvor du er å få tak i. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. juni 2005 #11 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei, har bare et spørsmål. Hvis en skal treffes på hotell på midten, ordner man rommene selv, eller er det den som inviterer som skal betale for overnattingen? Det er jo litt dyrt å bruke hotell,,, :o Noen erfaringer ??? Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt erfaring Skrevet 16. juni 2005 #12 Del Skrevet 16. juni 2005 Til Helene! Hvis jeg var i denne situasjonen idag, så tror jeg at jeg ville gardert meg litt her også. Jeg ville skaffet meg overnatting selv og betalt selv, slik at jeg ikke følte noen slags takknemlighetsgjeld. (det finnes billige pensjonater og campinghytter de fleste steder.) Men hvis fyren insisterer på å betale, og du tar imot,skal du heller ikke føle at du må gi han noe,dvs sex tilbake. Husk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni Skrevet 23. juni 2005 #13 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har møtt både kjæresten min og en hel gjeng kamerater fra nettet, men jeg ville neppe ha sovet over hos en fyr på første treff. Jeg ville nok heller ha leid et rom no sted ja. Da ville jeg også ha betalt rommet selv, ihvertfall inntil denne vennen insisterte på å betale det:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå