AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Du kan ta restene fra grønnskuffen, dele dem opp, frese karripasta (rød, grønn eller gul) i en gryte, tilsette hakket løk og hvitløk og frese, tilsette de hakkede grønnsaksrestene og frese litt til. Tilsett linser og vann og/eller hermetiske hermetiske tomater. Koke til grønnsakene er helt myke og linsene kokte. Ha i saften av i 1/2 lime eller 1/2 sitron, salt og pepper. Og bruke stavmikseren. Serveres med rundstykker, hvtløksbrød eller ferskt brød. Anonymkode: 2ca0b...353 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Fiskekaker i brun saus med poteter og brokkoliblanding Anonymkode: 8d592...bc6
SoWhat? Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 (endret) Jeg syns brun saus er godt, men hadde hvit saus med reker til fiskepuddingen sist. Det var veldig godt med poteter og revne gulrøtter til. Ellers kan du lage ei suppe og lage scones med ost og paprikapulver ved siden av? Endret 27. februar 2020 av SoWhat?
Brunhilde Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 39 minutter siden, SoWhat? said: Jeg syns brun saus er godt, men hadde hvit saus med reker til fiskepuddingen sist. Det var veldig godt med poteter og revne gulrøtter til. Ellers kan du lage ei suppe og lage scones med ost og paprikapulver ved siden av? Brun saus passer til fiskekaker ikke til fiskepudding Jeg kan godt finne på lage fiskekaker i brun saus og spise det med kokte poteter og kålrotstappe. Det er noe jeg er vant med fra barndommen. Fiskepudding vil jeg gjerne har i hvit saus, ikke med revne gulrøtter, men med gulrøtter i skiver som har fått koke med i sausen. Melne poteter ved siden av dette og jeg har det godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå