Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ulekkert
Skrevet

Jeg har brukt epilator i lange tider og fått noen inngrodde hår som jeg har klemt ut.. Dette medførte at jeg fikk røde sår/hevelser på leggene, og nå har det dannet seg sårarr over disse, men under kommer det opp nye hår.. Kombinasjonen av dette gjør at jeg får brune flekker på leggene.. Ikke lekkert....

Hva kan jeg gjøre..? Jeg er desperat.. Noen som har noen råd? Går det vekk med tiden eller må jeg ta laser eller annet?

HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får inngrodde hår så pirk dem forsiktig ut med en tynn nål, da får du ikke arr. Når du først har fått arr er det lite å gjøre med det, sårene må du nesten la gro,du kan jo prøve å pirke hårene forsiktig ut for de gjør det bare vondt-verre. Inngrodde hår en stor bakdel med epilering og voksing, men det er som sagt oftest lett å bli kvitt med en nål og gjør det med en gang du oppdager de.

Skrevet

stopp m epilator, og gå til en salong og få vokset de profesjonelt istedet. Det er viktig at området som skal vokses er rent først... Og unngå bading, soling, badstue, klorbad og trange klær og kremer (spesielt de med parfyme i!) i 24 timer etterpå. etter 3 dager peeler du leggene hver 3. dag. dette vil hindre inngrodde hår. må du absolutt smøre deg, bruk søt mandelolje, det er veldig pleiende! :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...