Gå til innhold

Prisgaranti Elkjøp/Power?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde disse elkjedene hadde prisgaranti lik fornøyd garantien, men finner ingenting om dette på nettsiden. Slik jeg forstår betingelsene der, må man kreve denne prismatchen i det man kjøper. Kan man altså ikke få differansen tilbake hvis prisen går ned mens fornøyd garantien gjelder?

Anonymkode: c617e...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekker alltid prisjakt før jeg handler, og får da den beste prisen.  Har aldri tenkt om ting blir billigere etter jeg har handlet.

Skrevet
2 timer siden, Vasa skrev:

Sjekker alltid prisjakt før jeg handler, og får da den beste prisen.  Har aldri tenkt om ting blir billigere etter jeg har handlet.

Jeg gjør begge deler. Kontroller prisjakt før kjøp,og har butikken prisgaranti i x antall dager, legger jeg inn prisvarsel. Å få igjen mellomlegget,er penger spart det og.

Anonymkode: c617e...49f

Skrevet (endret)

Hm, ser ikke ut til at de har etterbetaling, du kan kun få ned prisen i kjøpsøyeblikket.

Endret av Jaybird
Skrevet

Power hsr bare noen få butikker de prismatcher. 

Anonymkode: 61bbb...c3e

Skrevet

Vi kjøpte hvitevarer før jul hos Elkjøp. Spurte da om varen kom til å komme i januarsalget. Fikk beskjed om at det visste de ikke, men om jeg kom tilbake med kvittering innen 30 dager, og varen var satt ned, ville vi få mellomlegget. Så det gjorde vi, siden varen ble satt ned. (Vi fulgte med på nettsiden deres.)

Anonymkode: a6b1f...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...