Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler Vippetangen min har tapt seg mye, og må jobbe mye for et dårlig resultat. Har kjøpt nye puter uten at jeg føler det har hjulpet. Blir tanga dårlige etterkvert, eller er det innbilning? Den føles mye slappere ut enn en ny.

Anonymkode: b27f8...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er min erfaring. Jeg bruker Shisheido sin. Den er veldig god, men jeg kjøper ny etter noen år. Vippetang fra f.eks. H&M må byttes ut minst 2 ganger i året, den blir så fort dårlig 

Anonymkode: 822ae...98c

Skrevet

Min har vart i mange år, men har tidligere byttet pga dårlig puter. 

Anonymkode: b512d...e8f

Skrevet

Nei det har jeg ikke opplevd, har hatt min i ca 8 år nå og det var en ordentlig billigsak.
Kanskje det heller har med vippene å gjøre?

Anonymkode: 8dd1d...b06

Skrevet

Takk for svar. Har shisheido sin. Kan være det er vippene mine sin feil. Har farget de, og det er vel kanskje ikke så bra for vippene.. irriterende når vippene henger ned kort tid etter, når de aldri har gjort det før...

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har shisheido sin. Kan være det er vippene mine sin feil. Har farget de, og det er vel kanskje ikke så bra for vippene.. irriterende når vippene henger ned kort tid etter, når de aldri har gjort det før...

Jeg farger også vippene mine og har gjort det ganske ofte i flere år. Aldri vært et problem.
Men - jeg husker jeg hadde en periode der vippene var ganske skrale. Jeg hadde brukt vippeextensions i noen måneder. Da var det umulig å få dem til å bøye seg fint i lang tid etterpå.
Kanskje du bruker vippetangen for ofte? Kanskje vippene dine er tørre og trenger fukt? Du kunne f.eks smurt dem inn med litt castor olje før du legger deg - ev. investert i et vippeserum. :)

Anonymkode: 8dd1d...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...