AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Jeg har holdt på med ham en stund, snapper og skriver litt om sex. Da vi møtte, ble det tilslutt ingenting på ham, ikke suging, ikke runking, ikke knulling bortsett kyssing. Han måtte runke og sprute mens han så på meg. Var dette ødeleggende for hans sexuallt selvtillit ? Kommer han til å hate meg? Anonymkode: f3dfb...595
Gjest Von Erich Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Hvorfor skulle det være ødeleggende?
Jaybird Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Hate deg, på grunn av det der? Det var da voldsomt, selvfølgelig ikke! Om han så ble litt skuffet fordi han ikke fikk det han håpet på, så får det bare være - hvis du er interessert kan du sikkert gjøre opp for akkurat det 1
Resignert Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Det er jo mulig at han føler seg litt dum og uattraktiv etter en sånn seanse. Runking har jo ikke akkurat høy status, "a wanker", altså en runker, er jo en svært nedsettende betegnelse på engelsk. Kan vel oversettes med tulling, taper, snåling osv. En som må nøye seg med å runke, mens andre menn får knulle damene.... Om damer ønsker at en mann skal ha god seksuell selvtillit, er neppe det å få han til å runke mens damen ser på, den beste ideen. 2
Gjest Familytree Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Nei, det er ingen grunn til å hate deg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han måtte runke og sprute mens han så på meg. Var det du som fikk han til å runke og sprute mens du skulle se på? For om det var din ide, så vil jeg si at dette hadde tent meg enormt om noen hadde bedt meg gjøre det. Det at hun hadde sittet der påkledd, og bedt meg runke foran henne gjør det enda mer spennende. Anonymkode: c3a4f...819 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå