Kjetil E Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Leser med stor sorg på VG ikveld at Clive Cussler er død. Han var/er en av mine absolutte favorittforfattere. Skrev mange svært spennende bøker. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Eneste boken jeg har lest av han er Gullet fra Sparta var en helt grei bok.
Kjetil E Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Eneste boken jeg har lest av han er Gullet fra Sparta var en helt grei bok. Vil absolutt annbefale deg å lese flere bøker. Selv synes jeg vel kanskje at de eldre bøkene, de med Dirk Pitt i hovedrollen er de beste. Men liker alle bøkene hans.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Jeg liker også bøkene om Dirk Pitt. Boken Sahara er jo også filmatisert, med Matthew McConaughey (men jeg foretrakk boken) Fun fact: Clive Cussler brukte å skrive seg selv inn i bøkene sine, som en bitteliten birolle. Anonymkode: 708ad...d05 1
Kjetil E Skrevet 27. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også bøkene om Dirk Pitt. Boken Sahara er jo også filmatisert, med Matthew McConaughey (men jeg foretrakk boken) Fun fact: Clive Cussler brukte å skrive seg selv inn i bøkene sine, som en bitteliten birolle. Anonymkode: 708ad...d05 Synes at Sahara sammen med Jakten er de beste bøkene til Clive Cussler. Utenom Jakten er alle på topplisten min bøker med Dirk Pitt i hovedrollen. Men alle bøkene er veldig bra, holder på med Keiserens hevn for øyeblikket. Hev Titanic er jo også filmet, vet ikke om det er flere bøker som er filmet. Filversonen var uansett langt dårligere enn bøkene for begge bøkers del. Endret 27. februar 2020 av Kjetil E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå