Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flyndra
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med den hudpleie-serien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett at det ble omtlalt i Elle tidligere iår. Det skulle visst hjelpe bla hud med kviseproblemer, solskader etc.

dengang stod det at det ikke var kommet i salg i norge enda, men at man kunne ringe et tlf nr sm var til dem som har fått agentur for produktet. Har du sett det i butikk i norge? Isåfall vil jeg gjerne vite hvor, for jeg kunne godt tenkt meg å prøve det selv.

tror ikke merket var spesielt dyr, den kremen de reklamerte for i Elle kostet ca 350 kr.

Gjest Flyndra
Skrevet

Jeg har ikke sett det i noen butikker, men de selger det på Tv Shop for tida. Er jo litt skeptisk til da det, men... Har også sett noen linker til nettsider, og det virker som det er veldig bra. Kjendiser som Elle McPherson, Britney Spears og Jessica Simpson forteller i reklamen hvor fornøyd de er med produktene, det kan jo selvfølgelig være bare tull, men jeg kunne tenkt meg å prøve det dersom noen mener det er verdt det :)

Gjest høhø
Skrevet
Jeg har ikke sett det i noen butikker, men de selger det på Tv Shop for tida. Er jo litt skeptisk til da det, men... Har også sett noen linker til nettsider, og det virker som det er veldig bra. Kjendiser som Elle McPherson, Britney Spears og Jessica Simpson forteller i reklamen hvor fornøyd de er med produktene, det kan jo selvfølgelig være bare tull, men jeg kunne tenkt meg å prøve det dersom noen mener det er verdt det  :)

nå har vel ikke britney den fineste huden her i verden, så jeg ville revurdert denne kremen en gang til.

Gjest Flyndra
Skrevet

nå har vel ikke britney den fineste huden her i verden, så jeg ville revurdert denne kremen en gang til.

Kanskje hun har det nå... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...