AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Hater å være på jobben for tiden, hun får plutselig utbrudd for ingenting. Kan skjelle ut kunder helt uten grunn osv om det er now hun ikke liker. Hadde i dag en kollega som ringte meg og var helt på gråten:( Hun nærmer seg pensjonsalder nå, kanskje hun begynner å bli dement? Jeg vet ikke. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg få sykmelding? Greit meg til å gå på jobb! Hun er selvstendig næringsdrivende. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: f687e...9e9
Jaybird Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 (endret) Høres kjipt ut - du kan se etter en annen jobb. Man skal være syk for å få sykemelding. Endret 26. februar 2020 av Jaybird 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Skjeller ut kunder? Men du må så klart ta det opp med henne, spør om det er noe som skjer i livet hennes ettersom hun har endret seg. Fortell på en ordentlig måte at du ikke trives slik det er nå. Anonymkode: ffab7...9ab 1
DominantHr Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 Det kan være en glioblastoma (ondartet svulst på hjernen).
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjeller ut kunder? Men du må så klart ta det opp med henne, spør om det er noe som skjer i livet hennes ettersom hun har endret seg. Fortell på en ordentlig måte at du ikke trives slik det er nå. Anonymkode: ffab7...9ab Det tør jeg ikke:( Anonymkode: f687e...9e9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 Mistenker du sjefen for å ha begynnende demens? I så fall kan du spørre om hun husker ting som skjedde for noen dager siden, bare for å sjekke. Følg opp dette jevnlig. Hvis det er et gjentakende mønster her, bør dere evt snakke med ektemann om hun har? Anonymkode: 1344a...602
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mistenker du sjefen for å ha begynnende demens? I så fall kan du spørre om hun husker ting som skjedde for noen dager siden, bare for å sjekke. Følg opp dette jevnlig. Hvis det er et gjentakende mønster her, bør dere evt snakke med ektemann om hun har? Anonymkode: 1344a...602 Jeg vet ikke hva det er med henne, men noe er det. Kollegaen min hun skjelte ut har bestemt seg for å si opp. TS Anonymkode: f687e...9e9
solmåneogstjerner Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Jeg ville bare fått en annen jobb. Skal mye til at det blir noen endring av å si ifra eller blande inn familien. Uansett hva årsaken er. Når du slutter så kan du si noe.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 Sorry, men er det en veldig liten bedrift og sjefen er selvstendig næringsdrivende, så er det ofte bedre å søke ny jobb. Når man begynner å skjelle ut kunder så har det gått litt for langt, og det er jo noe som vil bli lagt merke til blant kunder etterhvert og som på sikt kan true kundegrunnlaget. Jeg mener ikke at man skal godta alt kunder gjør (for det er mange ekstremt urimelige kunder også), men når man regelrett går til det skrittet og skjeller dem ut, så har det gått utover all profesjonalitet. Som betyr at de som jobber der bør finne seg noe annet å gjøre. Anonymkode: b51e8...eb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå