Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Prøvde litt på meg i sta for å teste ut, men lurer på om jeg misforstod. Skal den vaskes vekk som f.eks en hårfarge, eller skal den synke inn i huden og bli der til den går ut av seg selv? *nisse*
Gjest Mio Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Det må da stå på tuben? Jeg har forøvrig aldri vært borti noen som skal vaskes vekk, men mulig det finnes slike også...?
Tusseline Skrevet 10. juni 2005 #5 Skrevet 10. juni 2005 Det må da stå på tuben? Jeg har forøvrig aldri vært borti noen som skal vaskes vekk' date=' men mulig det finnes slike også...? [/quote'] St. Tropez har selvbrunere som skal vaskes bort etter noen timer. De fleste selvbrunere skal derimot ikke vaskes bort, hvis det ikke står oppført noe annet.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #6 Skrevet 11. juni 2005 Ok men så så bøst ut da det satt på, og følte liksom aldri det tørket helt.. så ikke vaskes bort, hva skjer med dusjing da? En må jo dusje! Hvis jeg f.eks dusjer nå, tar på kremen, og dusjer i morra kveld engang igjen, funker det bedre da?
Arwen Skrevet 11. juni 2005 #7 Skrevet 11. juni 2005 Ja. Du burde dusje nå og peele huden samtidig, så ta på fuktighetskrem og så smøre deg med selvbruner. Da slipper du skjolder.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #8 Skrevet 11. juni 2005 Did that, nå prøver jeg igjen! Ikke noe skjoldete foreløpig!
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #9 Skrevet 11. juni 2005 Å og en ting til, normalt at pupper ikke tar til seg farge? Plagsomt var det der!
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #11 Skrevet 11. juni 2005 Dustepæts (beste ord i verden!!!) jeg har da, men prøvde igjen og det gikk bedre da Også en ting til: Jeg er omvendt neger, knallbrun inni hendene jo! Håper det roer seg ned :-?
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #12 Skrevet 11. juni 2005 Også en ting til: Jeg er omvendt neger, knallbrun inni hendene jo! Håper det roer seg ned :-? Det er lurt å bruke engangshansker når du tar på selvbruningen. Håndflatene er jo så lenge i kontakt med stoffet at det blir vanskelig å få skrubbet alt bort. Engangshansker får du blant annet kjøpt på apoteket.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #14 Skrevet 11. juni 2005 Utrolig søtt spørsmål. No offence!! None taken Jeg er jo tross alt albinonybegynner og greier!
Arwen Skrevet 11. juni 2005 #15 Skrevet 11. juni 2005 Du må huske å vaske hendene skikkelig etter å ha smurt deg daaaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå