AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Har du som voksen det morsomt? Hvis ja, når har du det morsomt? Selv har jeg det aldri morsomt. Ting kan være koselige, men aldri morsomme. Anonymkode: 02763...062
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Nei, nesten aldri. Jeg kan noen ganger "drømme meg bort" eller bli oppslukt i en film eller serie, men faller fort tilbake til virkeligheten og tenker på alle problemer og bekymringer. Anonymkode: bc1f9...8dc 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Jeg har det veldig morsomt med ei venninne som ofte finner på sprø ting. Da kan jeg le så mye at jeg gråter. Jeg kan også ha det morsomt med sjefene mine, får ofte latterkrampe på jobb. Anonymkode: 9d322...9c2 1
Trolltunge Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 (endret) Ja. Har det morsomt med ganske mange venner, ved spøk og moro med familien og under lek med barna. Det er mye latter og tull på jobben min også. Man er rett og slett glad i lek og moro i min omgangskrets og i min familie. Det er mye tull, lek, spøk og erting. Er glad i det jeg også. En god latter forlenger kanskje ikke livet, men det gjør livet bedre. Endret 26. februar 2020 av Trolltunge
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Jeg har alt sammen nokså nøyaktig hver dag på et eller annet vis. Det er opp til en selv. 3
Bunuel Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 Har det ofte morsomt når jeg leker med ungen min. Eller når katten og/eller hunden er teit. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 Tja.. i dag? Leke i snøen med barna. I går? Latterkrampe med jentegjengen. Anonymkode: 569dd...cce
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 Ler hver gang jeg er sammen med venner, og hver dag med samboer Anonymkode: 93742...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 Har det ofte morsomt med en kompis av meg, fordi vi har like teit humor 🤣 Da mener jeg veldig teit. Jeg ler når jeg ser på serier som mot i brøstet, Karl & co osv... Anonymkode: 46420...127
Dillan Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 Kan ha det morsomt sammen med folk, men mye morro med hund også. Tror nøkkelen er å tørre å slippe seg løs, være litt leken og le høyt selv om man er voksen. Livet trenger ikke å være så alvorlig hele tiden. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 Det kan bli litt lite morsomt i hverdagen, men oppsøker blant annet bøker med humor, flirer av tv-programmer som QI og ellers oppsøker lettvint underholdning som det går ann å ha det litt artig med. Livet er litt snevert i forhold til det sosiale om dagen, men det går fint å finne disse avbrekkene likevel. Anonymkode: d1213...f5c
GammelKaktus Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Ganske så ofte, skal ikke så mye til for min del. 😁 Det kan være alt og ingenting, men har alltid en morsom episode og to med sønnen min om dagen, mye rart som ramler ut av han. Har noen venner som jeg alltid har det morsomt med, forteller noe eller vi gjør noe morsomt sammen. Har ei venninne der vi alltid kløner det til med en kommentar på kanten og da har vi det gående resten av dagen... Det er hva man gjør det til.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 Selvsagt har jeg det morsomt! Jeg har det morsomt når jeg spiller dataspill. Jeg har det morsomt når jeg leser bøker eller tegneserier (av og til i slik grad at jeg ler høyt på steder der det egentlig ikke virker helt riktig navla å le, som på bussen..). Jeg har det morsomt på jobb. (Ikke alltid, altså, men vi har det flere ganger per uke såpass morsomt at vi ler og ordentlig morer oss). Jeg har det morsomt med mat. Jeg har det morsomt med vin. Jeg har det morsomt med sex. Jeg har det morsomt (selv om jeg er over 30) med å leke meg i bølgene på stranda så jeg får saltvann i nesa og sand i ørene. Jeg har det morsomt så vi skogflirer, tullflirer og fniser med venner. livet, Ts, er en fest (så lenge vi ikke alle dør av coronavirus, selvsagt.) Anonymkode: 7fabb...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 TS Jeg synes også at hendelser kan være morsomme, men kan ikke huske at jeg som voksen har tenkt "fy søren, i dag har jeg hatt en morsom dag". Har fine og koslige dager, og det er mye jeg liker og gjøre- men synes ikke det er morsomt likevel. 🙀 Jeg liker også å se på serier/filmer, ha sex, være med venner, bade, ligge på stranden osv, men det er ikke morsomt. Anonymkode: 02763...062
milla80 Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 Sitat Har du som voksen det morsomt? Hvis ja, når har du det morsomt? Veldig ofte ja ! En god latter forlenger livet ,er det ikke det de sier ? 😆 Sist jeg holdt på å rulle ut av sofaen var da jeg så en av episodene av "Vikingane" , holder på å dø av latter hver gang jeg ser det. Elsker den humoren der 🤣
Eneri Skrevet 26. februar 2020 #16 Skrevet 26. februar 2020 Vi ler mye på jobb, og jeg og ungene kan ha en 'spinnhumor' som gir oss latterkrampe. Har et herlig lite knippe med venninner, og etter en kveld med dem er jeg sliten i kjeven av å flire. Tuller og fjaser og ler mye i storfamilien også: søsken m fam og foreldrene våre. Er ikke slik at en hel dag nødvendigvis er rasende festlig, men episoder/aktiviteter kan være det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #17 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS Jeg synes også at hendelser kan være morsomme, men kan ikke huske at jeg som voksen har tenkt "fy søren, i dag har jeg hatt en morsom dag". Har fine og koslige dager, og det er mye jeg liker og gjøre- men synes ikke det er morsomt likevel. 🙀 Jeg liker også å se på serier/filmer, ha sex, være med venner, bade, ligge på stranden osv, men det er ikke morsomt. Anonymkode: 02763...062 Koselig for meg er en deilig kopp te foran en rolig tv serie, meditere ute eller kos fra typen eller katta. Jeg har det morsomt når jeg ler eller føler meg leken. Jeg tror det er litt personlighet grei og hva du vokt opp med. Anonymkode: d4755...ec4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #18 Skrevet 26. februar 2020 oi seriøst? jeg har det morsomt hver dag tror jeg. har det morsomt når snakker (eller gjør noe) med venner/familie både irl og online. har det morsomt når leker med husdyra eller gamer eller ser morsomme videoer/filmer osv. har det morsomt når holder på med hobbyer og generelt sitter og surfer på nett. Tror jeg ler så jeg gråter av venner/familie hver dag. Anonymkode: 98b12...5cf
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #19 Skrevet 26. februar 2020 Ja absolutt! Har det ofte veldig morsomt på jobb. I dag hadde vi en skikkelig latterkule i et møte. Jeg har en slik latterkule omtrent hver dag, i tillegg til flere andre morsomme hendelser. Har det også morsomt hjemme med mann og barn. Latteren sitter løst, men det blir jo en litt annen type spøk og moro enn den vi har på jobb. Det er forresten ofte morsomt rundt meg. Vet det har med meg å gjøre, jeg har mye humør og liker ironi og en kjapp kommentar. Anonymkode: 9b1ec...76f 2
Saafrina Skrevet 28. februar 2020 #20 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har det ganske morsomt med min mann, vi har veldig lik humor og vi tuller og spøker mye, og utover det har jeg det ganske morsomt med barnet mitt som kommer med gullkorn i hytt og pine. Man må leve litt, spøke og ha det gøy. Livet er uansett altfor seriøst med masse stress og bekymringer. Så slipp deg løs med likesinnet, og ha det gøy. Må påpeke at jeg er avhold, så jeg drikker ikke. Men har det gøy for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå