AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Del Skrevet 26. februar 2020 Hei! Jeg ønsker å prøve meg på jegertroppen (likt som fallskjermjeger, men for kvinner) Jeg har lest mye på nettet, men det virker som om jegertroppen/fallskjermjeger ikke er en "jobb" men at man etter det kan søke seg til å bli spesialjeger? Men leste også at ingen kvinner har blitt spesialjeger? Hva gjør jentene etter jegertroppen da? Anonymkode: ba018...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Del Skrevet 26. februar 2020 Det er jo bare en form for førstegangstjeneste. Noen fortsetter i Forsvaret enten med utdanning eller som grenader. Andre tar utdanning sivilt eller lignende. Anonymkode: f0736...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Del Skrevet 26. februar 2020 Mannen min var i jegertroppen og har jobbet i forskjellige leferstillinger innenfor forsvaret siden. Hatt en del utenlandsopphold i Afghanistan og Mali. Anonymkode: f960d...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Del Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min var i jegertroppen og har jobbet i forskjellige leferstillinger innenfor forsvaret siden. Hatt en del utenlandsopphold i Afghanistan og Mali. Anonymkode: f960d...169 Nei, han var ikke i den jegertroppen TS snakker om. Den er bare for kvinner. Ingen i førsteganstjeneste reiser på utenlandsopphold lenger, med mindre de skal jobbe som adm.ass. på en NATO-base i Belgia, Tyskland ol. Anonymkode: f0736...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå