Gå til innhold

Lukter det like ille på kvinnedassen som på mannedassen etter lunsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på byggeplass. Å fy faen det lukter død på dassen etter lunsj. Det er bare mannfolk her. Lukter det like ille for eksempel på dassen til sykepleierne? 
Jeg tror ikke det liksom, men hvorfor lukter det verre av mannebajs?!

Anonymkode: 93d22...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange damer tør ikke å drite på jobb eller borte hos andre, på offentlige toaletter osv... Men må man så må man, og da lukter ikke damebæsj noe bedre enn mannebæsj. 

Anonymkode: f8872...9ca

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber på byggeplass. 

Anonymkode: 93d22...4d7

Sikkert mange der som drikker og da blir det fylle bajs. Har selv jobbet på byggeplass. 

Anonymkode: 2bf8e...036

• Liker 1
Skrevet

Damer driter oftest hjemme og hvis de må gjøre det på jobb gjør de det kjapt og trekker rett ned. Menn sitter lenge og lukten spres utover.

Anonymkode: c806a...229

• Liker 1
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan damedassen er på arbeidsplassene rundt om, men på utestedene så henger det brukte tamponger på veggene etter endt fest. 

Det gjør det ikke på herredassen. 

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Nå vet ikke jeg hvordan damedassen er på arbeidsplassene rundt om, men på utestedene så henger det brukte tamponger på veggene etter endt fest. 

Nei det er det piss og papir utover gulvet. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det i tillegg på damedassen også. Ingen forskjell der annet enn papirmengden som er noe større. 

Skrevet

Jeg jobber med både menn og kvinner som er sykepleiere, og har ikke merket noe til noe lukt. Kanskje vi har bedre ventilasjonssystem rett og slett.

Anonymkode: 5ec1d...123

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Nei det gjør det ikke. Men damer griser mer med papir på do. Legger papir på doen før de setter seg ned, og når papiret sklir ned på gulvet lar de det bare ligge der. Æsj. Akkurat som at det skulle være hygenisk. 

Anonymkode: f8872...9ca

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med både menn og kvinner som er sykepleiere, og har ikke merket noe til noe lukt. Kanskje vi har bedre ventilasjonssystem rett og slett.

Anonymkode: 5ec1d...123

Regner med at man er ekstra opptatt av hygiene på sykehuset uansett kjønn.

Skrevet

Jeg er sykepleier og lukter sjeldent på doene våre. Kan bare snakke for meg selv, men det er unntakstilstand hvis jeg bæsjer på jobb. Skulle det skje tar jeg en «courtesy-flush» så fort som mulig. Jo fortere man får trukket ned, jo mindre lukter det. Så trekker jeg heller opp en ekstra gang etter jeg har tørket meg🤪

Anonymkode: 035c7...73b

Skrevet

Jeg har jobbet som renholder og det lukter generelt mer på herretoalett på grunn av pissoar og tiss på gulvet. På dametoalett er det oftere papir på gulvet og søppelet er ofte veldig fullt.

Så jeg tror at menn er mer grisete og vasker seg ikke like mye på hendene.

Der jeg jobber nå har vi felles toalett, men det lukter ikke noe bedre etter at damer har vært der inne.

Anonymkode: 7c21f...8ac

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber med mest kvinner, og på vårt toalett lukter det rent hele tiden. Jeg har selv bæsjevegring på jobb, og det virker som om de fleste kollegaene mine deler denne hang-upen. En fortalte meg at de gangene det er krise, så går hun ned til resepsjonen og bruker et toalett med mange båser i stedet for avdelingsdoen vår. 

Anonymkode: 666e5...ac7

• Liker 1
Skrevet

Det lukter nesten aldri dritt på en kvinnedo. Jeg tror de aller fleste gjør nummer to hjemme. Doen på jobb brukes bare til tissing.

Skrevet

På min arbeidsplass er vi noen få damer som jobber relativt tett. Vet hva slags toalettrutiner de har for å si det sånn. Vi har en stilletiende avtale om når folk går på toalettet for nr 2. Det kan lukte litt, men ikke så ille at det er ubehagelig. 

Anonymkode: bc775...990

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og sperm i taket... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at man er ekstra opptatt av hygiene på sykehuset uansett kjønn.

Bæsjen din lukter vel like ille uansett hvor hygienisk du er? 

Skrevet
4 timer siden, Thyra skrev:

Bæsjen din lukter vel like ille uansett hvor hygienisk du er? 

Ja. Men ikke uansett hva msn spiser.

Som en liten sidenote så syns jeg det er merkelig at hundebæsj lukter dårlig, men ikke noe særlig verre enn menneskebæsj. MEN hundepromp er helt sinnsykt illeluktende (og alltid en dødelig smyger). Hvorfor kan det være så stor forskjell på prompelukta og bæjselukta til hunder?

Anonymkode: 293bb...d81

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men ikke uansett hva msn spiser.

Som en liten sidenote så syns jeg det er merkelig at hundebæsj lukter dårlig, men ikke noe særlig verre enn menneskebæsj. MEN hundepromp er helt sinnsykt illeluktende (og alltid en dødelig smyger). Hvorfor kan det være så stor forskjell på prompelukta og bæjselukta til hunder?

Anonymkode: 293bb...d81

vet ikke helt men er kanskje noe med at bæsjen er "rester" av hundematen, og bruker man et bra for så er det minimalt med stoffer som blir igjen ut tarmen.

mens prompen er luft fra tarmene/"magen" og hunder har gaaaanske annerledes tarmflora eller hva jeg skal kalle det, enn oss. derfor de kan fordøye så mye rart. bare en teori da!

Anonymkode: 1976d...a45

Skrevet

Det lukter ei fioler av kvinnedasser heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...