The Kitten Skrevet 28. februar 2020 #21 Del Skrevet 28. februar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg nevnt henting i barnehage i mitt innlegg? De fleste som benytter seg av ammefri etter fylte ett år må jo nødvendigvis hente barnet i barnehagen for å få ammet da. Anonymkode: fed8c...a7b Nå svarte du jo TS som sier hun ikke vil jobbe sent fordi hun må hente i barnehagen... Så det var jo logisk å tenke at du kommenterte ut fra de opplysningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 28. februar 2020 #22 Del Skrevet 28. februar 2020 Ammefri skal brukes til å faktisk amme, så hvis du skal ta to timer ammefri for å gå kl 14 må du faktisk amme eller pumpe i to timer. Det kan jeg love deg at ikke er så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 28. februar 2020 #23 Del Skrevet 28. februar 2020 8 timer siden, Rodeprikker skrev: Ts her Når jeg henter i barnehagen blir det jo mest sannsynlig rett hjem og amme. For jeg planlegger amming til ungen er 2 år(anbefalt av WHO) Det kan du jo fint gjøre etter ett år også. Du har krav på ammefri videre, og du skal kunne styre den tiden selv. Men det er ubetalt når ungen har fylt ett år, med mindre du har tariffavtale med bedre rettigheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #24 Del Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, Albbas skrev: Ammefri skal brukes til å faktisk amme, så hvis du skal ta to timer ammefri for å gå kl 14 må du faktisk amme eller pumpe i to timer. Det kan jeg love deg at ikke er så lett. Det er fullt mulig å bruke to timer på pumping 😝 Amming er det verre med.. Anonymkode: 02cd3...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rodeprikker Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, Albbas skrev: Ammefri skal brukes til å faktisk amme, så hvis du skal ta to timer ammefri for å gå kl 14 må du faktisk amme eller pumpe i to timer. Det kan jeg love deg at ikke er så lett. Reisetiden regnes vell med i de to timene? Ulønnet vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 28. februar 2020 #26 Del Skrevet 28. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fullt mulig å bruke to timer på pumping 😝 Amming er det verre med.. Anonymkode: 02cd3...a38 Med en ettåring krabbene rundt er det vanskelig nok å bruke ti minutter på pumping. Jeg har selv ammefri for tiden, og skal liksom bruke 45 minutter på amming og pumping etter jobb. Det viser seg umulig. Babyen lar ikke pumpa jobbe i fred men skal rive og dra i den, eller så står baby på gulvet og hyler hvis jeg setter henne fra meg. 😅 Men joda, kan nok funke med to timer for noen. 😂 8 minutter siden, Rodeprikker said: Reisetiden regnes vell med i de to timene? Ulønnet vel og merke Reisetid regnes bare med hvis du tar ammefri underveis i arbeidsdagen, ikke på begynnelsen eller slutten. Dvs reisetid du uansett hadde hatt for å komme til/fra jobb teller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå