AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Etter to svangerskap har mine struttepupper havnet på magen istedet uten særlig volum. Fant en sportsbh som heter shock absorber som funker kjempebra til trening og løping. De holder seg der de skal. Finnes det noe sånt i bikini? Denne sportsbhen er jo gjennomsiktig. Ellers hadde jeg brukt den. Jeg er veldig aktiv på sommeren med vannsport og strand så hadde vært fint om jeg kunne flyttet på meg uten at dem sklir eller hopper ut! Utseende er ikke det viktigste nå egentlig. Mest praktisk! Og før noen sier det, jeg har planer om brystløft men er ikke ferdig med å amme enda, men sommeren kommer allikevel! Anonymkode: fc5cf...f76
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Har dessverre ingen konkrete tips, men ville gått i en god sportsforretning og sett. Sannsynligvis vil du oppleve at en badedrakt gir noe bedre støtte da den har bedre plass til å "gjemme" cupper og spiler. Anonymkode: 2ca9d...710 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 La de være naturlige. Må være kjedelig å være så overfladisk. Anonymkode: fb67c...a97 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Elsker puppene mine, jeg har og vært gravid/ammet to ganger, strekkmerkene mine og er jeg stolt av, jeg har en mann som har lært meg dette❤️ Anonymkode: b70d8...207 2
Tessa12 Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: La de være naturlige. Må være kjedelig å være så overfladisk. Anonymkode: fb67c...a97 Men i all verden, er jo nettopp det hun skriver, utseende er ikke det viktigste nå, men det praktiske, å kunne utfolde seg uten frykt for at puppa kommer på avveie, ikke mye overfladisk i det synes jeg. Det er ikke mye behagelig å være aktiv når ting humper opp og ned. 8
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 På 26.2.2020 den 16.06, AnonymBruker skrev: Etter to svangerskap har mine struttepupper havnet på magen istedet uten særlig volum. Fant en sportsbh som heter shock absorber som funker kjempebra til trening og løping. De holder seg der de skal. Finnes det noe sånt i bikini? Denne sportsbhen er jo gjennomsiktig. Ellers hadde jeg brukt den. Jeg er veldig aktiv på sommeren med vannsport og strand så hadde vært fint om jeg kunne flyttet på meg uten at dem sklir eller hopper ut! Utseende er ikke det viktigste nå egentlig. Mest praktisk! Og før noen sier det, jeg har planer om brystløft men er ikke ferdig med å amme enda, men sommeren kommer allikevel! Anonymkode: fc5cf...f76 Har badet i sportsbh før og det gikk helt fint, du kan jo prøve en svart en, da er det kanskje ikke så gjennomsiktig 1
Mokkilokki Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 https://www.cellbes.no/Search/sorting$_score,Descending/paging$1,50?criteria=bikini&rid=9a19f8cdee274b0f9afa559574fc30f0 Her er det mange typer bikinier du kan velge mellom. Det finnes andre plasser og du kan søke. Kan du ikke bruke en fin sport BH som bikini da? Flere av de er jo veldig fine, hvertfall de jeg har sett. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, Tessa12 skrev: Men i all verden, er jo nettopp det hun skriver, utseende er ikke det viktigste nå, men det praktiske, å kunne utfolde seg uten frykt for at puppa kommer på avveie, ikke mye overfladisk i det synes jeg. Det er ikke mye behagelig å være aktiv når ting humper opp og ned. Hun skriver at hun har planer om brystløft. Pupper er pupper. De brukes til amming. Anonymkode: fb67c...a97 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 https://www.adidas.no/svomming-sports_bh_er-damer Anonymkode: 3c100...69b
Tessa12 Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver at hun har planer om brystløft. Pupper er pupper. De brukes til amming. Anonymkode: fb67c...a97 Det gikk meg hus forbi. Beklager
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #11 Skrevet 28. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver at hun har planer om brystløft. Pupper er pupper. De brukes til amming. Anonymkode: fb67c...a97 Eller brukes ikke i det hele tatt. Jeg for min del gir F. Den dagen de henger, får de bare gjøre det. Så lenge jeg ikke har en dødelig sykdom, er jeg kjempetakknemlig. Anonymkode: f7453...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #12 Skrevet 28. februar 2020 Sportsoutlet har flere store gode sportsbh til vannsport og aktivitet i vann, de holder stramt på plass og er helt herlige. Billige er de og! Anonymkode: 5aa03...8b7
Krok1 Skrevet 28. februar 2020 #13 Skrevet 28. februar 2020 Har funnet meg fine, vanlige bikinis på Cubus og kappahl, med stropper, som holder fint på remaposene
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #14 Skrevet 28. februar 2020 https://sportoutlet.no/category/1/2 Jeg har glere svarte fr endurance i som jeg svømmer i, bare pass på at de er litt store i str, du må prøve en mindre enn du vanligvis bruker kanskje Anonymkode: 5aa03...8b7
Maude Skrevet 28. februar 2020 #15 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har shock absorber (ultimate run) både i sort og i rosa, de er ikke gjennomsiktige 👌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå