Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ikea hvitevarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som har erfaring med Ikeas hvitevarer fra de siste 2 år?

Kan dere anbefale kjøleskap, ovn, koketopp, oppvaskmaskin og ventilator derfra?

Gjerne si navnet på hva de forskjellige heter, slik at jeg kan finne de igjen på Ikea.

Takker for alle tips:)

Anonymkode: fe278...7ae

Skrevet

Vi har Anrätta varmluftsovn, som desverre ikke møter forventningene våre. Har hatt den inne på reparasjon en gang, men må sende den inn igjen. Kommer ofte feilkoder, og temperaturen går stort sett 10-20 grader høyere enn hva jeg stiller den inn på (men ikke hver gang, så kan ikke stille temperaturen lavere heller). Veldig gode teleskoparmer i ovnen da, så ville vært fornøyd uten disse feilene. Opplever også litt vrang kundeservice når hvitevarer har feil (har hatt vaskemaskin med feil derfra også). Anrätta mikro er grei. 

Godt fornøyd med Matmässig koketopp. Enkel å forstå seg på 🙂 Integreringskjøleskapet Frostig dekker alle våre behov, og har fungert supert siden vi kjøpte det. Underverk ventilator 80 cm suger godt, og er veldig lett å rengjøre. Bråker ganske mye på andre og tredje styrkegrad, men den står uansett bare på når vi lager mat, så det går bra. Oppvaskmaskinen Rengöra gjør oppvasken ren og grei, men skjønner ikke innstillinger for hardhet på vann, og det må fylles salt og glansmiddel hele tiden føler jeg. Irriterer meg også litt over plastdelene inni maskinen som ikke vil holde seg helt på plass. 

Utenom stekovnen er jeg fornøyd alt i alt 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...