Gå til innhold

ørepynt

Anbefalte innlegg

Gjest alfa-alfa1
Skrevet

har dere planer om / brukte dere ørepynt på bryllupsdagen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NIX - det blir for mye til det andre jeg skal ha på meg... Sløret + en slags blondebolero over strapless kjole. Hvis jeg ikke skulle hatt alt dette, derimot (eller en annen slags type slør, kanskje) vile jeg definitvt hatt det! Synes det kan være lekkert med litt store hengeøredobber til strapless kjole feks...

Skrevet

Jeg skal ha øredobber, perle med gullkant rundt.

Har fått de av svigermor, som i sin tid fikk de i 20 års-gave av sine foreldre, syns det er litt sjarmerende.-)

Har ikke slør, men et perleanhent i gullkjede. Tror ikke det blir for mye.

Skrevet
Har fått de av svigermor, som i sin tid fikk de i 20 års-gave av sine foreldre, syns det er litt sjarmerende.-)  

Har ikke slør, men et perleanhent i gullkjede. Tror ikke det blir for mye.

Nei, det hørtes bra ut :) Kult å ha med 'noe gammelt'...

Skrevet

Nei, det hørtes bra ut :) Kult å ha med 'noe gammelt'...

Ja må nok innrømme at jeg liker å oppfylle den gamle overtroen :) Nå er både gammelt, nytt, lånt og blått i boks :wink:

Skrevet

Jeg skal også mest sannsynlig ha perleøredobber, ikke sånne som henger. Skal også ha perler tilfeldig satt i håret, og skal ikke ha slør

Skrevet

Jeg går med øredobber til vanlig, og hadde fin ørepynt på bryllupsdagen ja. syns det er fint.. :P

Skrevet

Jeg har gått med øredobber hver eneste dag siden jeg var 4, så jeg føler meg fullstendig naken uten..

Skal ikke ha slør, men perler eller tiara i håret. Skal ha perlekjede, og er ikke helt sikker på øredobbene.

Enten blir det perler med litt gullpynt, ett i hvert øre, eller hengene gull i hvert øre, og en perle i det tredje hullet (på ene øret..)

Skrevet

Jeg skal ha perlekjede, -armbånd og -øredobber, pluss perler i håret. Skal også ha slør med perler på. Alt er veldig enkelt, helt "rene" perler, og lekkert synes jeg.

Skrevet

Jeg skal ha små øredobber med zirkoner... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde enkle diamantøredobber som jeg hadde fått av mannen min til jul et år :)

Skrevet

Hadde ikke halssmykke, og bare blomster i håret.

Hadde enkle, men lange øredobber - hengende sølvlenke med stor strass-stein nederst. Testet med bittesmå strass-steiner rett i øret også, men forlover og venninne stemte for litt mer 'dingel'. Passet bra med håret, som jeg stort sett hadde løst nedover ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...